Supermoto skrev:Dagdrömmer du om uppdateringar på din surtwin nu???
Nä, i den här tråden snackar vi morontard.
Supermoto skrev:Dagdrömmer du om uppdateringar på din surtwin nu???
bra mario äntligen får jag höra någon mer som säger dom ordenSupermoto skrev:Dagdrömmer du om uppdateringar på din surtwin nu???
Motard:Göran_Gullbro skrev:Den 1 december flyttar jag in till Örebro... Nu finns inga undanflykter längre att inte komma ut och "busa" med er ute ute på Täby... När brukar ni dra igång på vårarna?
Iskörning även vintertid hoppas jag! Har en uppsättning fräscha dubbisar som ligger och väntar på att läggas på (behöver bara en 21" framfälg... )
Något speciellt ställe ni brukar hålla till på i Örebrotrakten för isåkning? man kan ju inte sitta hela vintern och bara
/Göran
Kommer han inte alls det.Supermoto skrev:Grusbus:
Älgdräparen kommer troligen posta här (i grusbustråden) när det blir dax för grusbus. Det är han som tagit på sig rollen som lekpappa för de aktiviteterna.
Förlåt så in i helvete att jag varit bruten nästan hela jädra åretKyckling skrev:Kommer han inte alls det.
Han tröttnade på er slapptaskar som aldrig ville följa med så han "bor" numera på....
Lär dig köra, papphjärna.Supermoto skrev:Förlåt så in i helvete att jag varit bruten nästan hela jädra året
Snart åker stora lulen på nya hojen och DÅ....
Förvisso sant. Körde faktiskt en liten stund idagKyckling skrev:Lär dig köra, papphjärna.
Men det borde gå lite bättre för dig nu när du blivit av med "The Evil one"
Jag är inte ett dugg avis...Supermoto skrev:Förvisso sant. Körde faktiskt en liten stund idag
Känns jäkligt bra. Startar så fint så fint och går så bra så bra. Bromsarna är kanon. Ska bli fint att se vad hon egentligen går för när jag får ur första oljan och i med fräsch olja och hon är inkörd ordentligt.
Supermoto skrev:Motard:
Tyvärr är körningarna på Täby nerlagda . Detta pga av en CP-gubbe (f'låt Rauken) som inte vill låta oss vara där. Vi hoppas kunna bygga om gamla folkracebanan där ute till en svhysst motardbana. Har vi flax så kan vi köra redan till våren på nån slags temporärbana.
Is:
Kör vi såklart på så mkt det går. Kolla skojonhoj.com för mer info om när/var&hur. Troligt är väl att det blir på Hjälmaren som förra säsongen.
Grusbus:
Älgdräparen kommer troligen posta här (i grusbustråden) när det blir dax för grusbus. Det är han som tagit på sig rollen som lekpappa för de aktiviteterna.
en jäkligt rolig grej fast om det är så bra vet jag ju inteKyckling skrev:
Kyckling skrev:
Jag vill se en husa-twin på 700-750cc. Det borde ge bortåt 100hk vid kanske 11000rpm med äckligt låg vikt. Fatta den på en motardbanaTengil skrev:Annorlunda!
Gör ett nytt block och sätt cylindrarna i ett V så blir den inte bred som en ladugårdsdörr heller!
Supermoto skrev:
vill du ha så ska jag ha ett parMattias650 skrev:Men jösses.... string-tanga med Husaberg-logo...
blom skrev:mattias det ska bli kul att dricka motard öl med dig nästa lördag
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |