här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Va snackar ni om? Kanonväder i tre dagar ju?!

Utvandra? Ni kan utvandra till Åland..

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Regnet som skulle kommit under helgen kom på vägen till färjan, allt på en gång, ballt. :) Sen guppade båten som fan, ballt.

Varför följde inte fler med, jag fattar inte. Om ni skyller på jobb eller nåt, jag tog ledigt tre dagar, allt handlar om prioriteringar. ;)

Tror ni banan är torr för att köra gruset på tisdag?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2431531 Regnet som skulle kommit under helgen kom på vägen till färjan, allt på en gång, ballt. :) Sen guppade båten som fan, ballt.

Varför följde inte fler med, jag fattar inte. Om ni skyller på jobb eller nåt, jag tog ledigt tre dagar, allt handlar om prioriteringar. ;)

Tror ni banan är torr för att köra gruset på tisdag?

för att någon måste hålla banan öppen, dessutom hade jag ingen att åka med. Det va 4 hjulingar som sladdade rent gruset idag och det såg riktigt bra ut, om det är uppehåll i morgon och på tisdag så kommer det att gå att köra grus på tidag, men asfalten är skitig som fan, lera mm från traktorer som kört på banan, det skulle verkligen behövas sopa med stora maskinen

Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Jag kan solt presentera att ja stod för en 3e del av kracherna på Åland, Så fruktar dom andra klubbarna TMC :tummenupp:D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
RookieSM skrev:
2431531Varför följde inte fler med, jag fattar inte. Om ni skyller på jobb eller nåt, jag tog ledigt tre dagar, allt handlar om prioriteringar. ;)

Jag skyller på den berömda flytten...(Vi skulle flyttat 1/9 så jag planerade utifrån det redan när jag bestämde att inte åka till Åland) Jag hade en perfekt plan som gick ut på att riva ur motorn och lämna iväg dagarna innan flytten, då skulle den vara klar lagom när vi kommit in i nya lägenheten. Nu han jag bara börja riva ur motorn eftersom vi fick lägenheten tidigare, där sket sig min fina plan...

Jag har för avsikt att åka med i vår om det blir något och dessutom inte krockar med något annat som jag "måste" prioritera före.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2432242 Jag skyller på den berömda flytten...(Vi skulle flyttat 1/9 så jag planerade utifrån det redan när jag bestämde att inte åka till Åland) Jag hade en perfekt plan som gick ut på att riva ur motorn och lämna iväg dagarna innan flytten, då skulle den vara klar lagom när vi kommit in i nya lägenheten. Nu han jag bara börja riva ur motorn eftersom vi fick lägenheten tidigare, där sket sig min fina plan...

Jag har för avsikt att åka med i vår om det blir något och dessutom inte krockar med något annat som jag "måste" prioritera före.
ja jävlar:D nu har du flyttat och mekat i snart 6 månader... i och ur med en motor tar MAX tre timmar:tungan

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2432859 ja jävlar:D nu har du flyttat och mekat i snart 6 månader... i och ur med en motor tar MAX tre timmar:tungan

Jo, det går fort att få ur en motor men om man jobbar 45 timmar i veckan, kör flyttlass, har lite andra icke flyttrelaterade saker att göra m.m så kan det ibland vara så att motivationen att göra en sak till inte är på topp. Sen sket sig ju min planering iom att vi flyttade en vecka tidigare...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2433622 yes, tänkte inte köpa ett helsystem bara för o tjäna nå kilo =) inte än iaf:rolleyes:
nu är det kanske inte bara vikten man tänker på utan lite mer än så .... men lägg pengarna på fiber du:)

hörde föresten rykten om att du funderar på att byta hoj:)

Stefan skrev:
2433695 Hej hej, motard vänner!!!
berätta mer :) bilder bilder

Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2433707 nu är det kanske inte bara vikten man tänker på utan lite mer än så .... men lägg pengarna på fiber du:)

hörde föresten rykten om att du funderar på att byta hoj:)

Ger det mer effekt också? då är det givet att jag skall ha ett sådant isf, Min inköps lista börjar bli ganksa lång nu. Slirkoppling, fälgar + skivor o drev, helsystem? däck regn däck o pick up/ Skåp bil :D

Jag skall inte byta hoj än iaf, ska köra på den här nästa sesong med. Jag vill ha en higland hoj bara dom kommer ut på marknaden nångång :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka