blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja nästanKyckling skrev:Åh, en brevpress... Så fint.
ja nästanKyckling skrev:Åh, en brevpress... Så fint.
blom skrev:en sådan här fin sak har jag till min husa jag vet att det blev ett kasst kort men det syns ju vad det är ialf
Uppsamlingskärl...Tengil skrev:GRYMMT!
Låssas fatta...
Hur mycket gör den? i procent alltså... Hur mycket gav du? I kronor alltså...
Tror jag ska byta kolvuppstuttsarfjädrar på min till våren.
Sen funderar jag på att ställa av förfasaren några piphåll.
blom skrev:mario har naturligvis rätt
men herre gud erik ska jag behöva svara på det tycker duerik skrev:Vad är det för fel på en uppochnervänd flaska? Verkar både billigare och har lägre vikt...
blom skrev:men herre gud erik ska jag behöva svara på det tycker du
japp därför jag har en hemmagjord alulåda med nipplarerik skrev:JA, dyra orginalprylar är gay
porrigt.. fast jag tycker mitt ser riktigt bra ut det med faktisktSupermoto skrev:Vänta tills du ser mitt uppsamlingskärl som sitter original på 05orna
blom skrev:japp därför jag har en hemmagjord alulåda med nipplar
Det är ju en superaluproffsfinne som gjort deterik skrev:Får skylla på dålig bild... trodde det var orginal med tanke på utformningen
fan det var ju riktigt braSupermoto skrev:Det är ju en superaluproffsfinne som gjort det
Egentligen snyggare i utförandet än mitt original i plast fast mitt sitter bättre till. Jag råkar veta att han som gjort boliblompas håller på med en aluvariant av mitt originalkärl....
Måste bara tipsa om det ultimata tillbehöret till alla endurohojar och crossgrejer...
En MOTORSÅGSHÅLLARE !!!!!
den på bilden är en 05a. jag var ju som sagt och kollade på en 570rr. kvaliteten är det inge fel på men dom ska servas lika mycket som alla andra.erik skrev:Hur är Husqvarna? Kvalitet, servicebehov m.m...
Denna är ju jävligt läcker
De nya är faktiskt twin-cam så de är int så stenålder som de var förut. Fina förgasare numera oxå. Synd att det största de erbjuder (förutom monstret SMR630) är just den på eriks bild, 510.blom skrev:den på bilden är en 05a. jag var ju som sagt och kollade på en 570rr. kvaliteten är det inge fel på men dom ska servas lika mycket som alla andra.
lite varför jag valde husa var faktiskt för att man har riktigt mycket med hjälp här i örebro, många kör det och M&F har alla delarna. föresten så är tydligen motorn till qvarnorna stenålder
ja 05an är av nyare skapning, men om jag fattat erik rätt så ska han lägga vad han får för r6an och då försvan ju qvarna 05.. kollar man tex på 570 03 osv så är den en jäkligt föråldrad skapelse , den har förvisso funkat och gjort det den skaSupermoto skrev:De nya är faktiskt twin-cam så de är int så stenålder som de var förut. Fina förgasare numera oxå. Synd att det största de erbjuder (förutom monstret SMR630) är just den på eriks bild, 510.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|