här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
var som sagt på carlbarks igår, kollade på jonas nya 450,, satans bandariller vad cool.. helt svart med flames.. den stog uppe i bänken och väntade på att få köras. ska bli kul att se vad den gav :)

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Angående motardstövlar så kommer Sidi med en ny stövel anpassad för motard. Stöveln är baserad på Sidi´s cross stövel Vortex men har Sidi Flex Force S.R.S sula som man kan skruva fast slit skydd på. Kostar runt 3300:- Annars finns ju just Flex Force S.R.S cross stövel för samma pris. Jag och Jocke har den stöveln och jag är skitnöjd med den, kan kännas lite klumpig i början men det vänjer man sig vid.

Sisi´s motardstövel: http://www.sidisport.com/eng/motorcycle/art_d.asp?ATp_ID=M04&Art_ID=MMSUPERMO

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
kollad epå marios.. men 3300 jävla b-gspänn :död , en jätte fin stövel som sagt men för mycket pengar.. det får nog bli A-star stövlar för min del.

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Föresten Blom: Grattis till köpet! Jag hade dock hoppats att jag skulle kunna provat 12an en gång till innan vu sålde den för att kunna skriva 300+ i loggboken. :yoparty
Lånar jag Husan blir det väll 150- ... Har ju hört att dom fyrtaktar och bara går på en cylinder.
:hihi

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Tengil skrev:
Föresten Blom: Grattis till köpet! Jag hade dock hoppats att jag skulle kunna provat 12an en gång till innan vu sålde den för att kunna skriva 300+ i loggboken. :yoparty
Lånar jag Husan blir det väll 150- ... Har ju hört att dom fyrtaktar och bara går på en cylinder.
:hihi
stämmer bra :) men den är ju ialf god för över 200 :yoparty fast för mig handlar det mest om att svina och ha roligt :)

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
blom skrev:
stämmer bra :) men den är ju ialf god för över 200 :yoparty fast för mig handlar det mest om att svina och ha roligt :)

Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.

Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)

Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
Och man kan ha kul utan fart har jag hört...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Tengil skrev:
Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.

Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)

Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
ganska ointressant tycker jag faktiskt men tycker du det är kul så visst... nä tor kanske att kjelle har snabbst hoj faktiskt.. det kan vara så. igår så var min snabbast :) idag så tycker jag att min är roligast :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tengil skrev:

cool!
När jag hade TL körde jag den exakt jämt med en R6 typ 90-200. Min R6 går exakt jämt med Linus SP-1 från 70 till 250. Vore tufft att se olika liknande jämförelser....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
mario såg du att en jimmy (17 kanske) har blåa skivor till dig
Har fullständig koll på marknaden :tummenupp

Tack ändå :pannkyss

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
cool!
När jag hade TL körde jag den exakt jämt med en R6 typ 90-200. Min R6 går exakt jämt med Linus SP-1 från 70 till 250. Vore tufft att se olika liknande jämförelser....
En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).
Erik och Peppe som testade...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).
Erik och Peppe som testade...

sen hade jag två växlar kvar.... :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
en sådan här fin sak har jag till min husa :) jag vet att det blev ett kasst kort men det syns ju vad det är ialf

Bifogat

• våra digitalbilder.jpg
    våra digitalbilder.jpg
    33 KB · Visningar: 69
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin