Supermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj
Någon har väl skruvat dit den... :kocko
Supermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj
jag sa rohit den eller dö din hund.. ja nu sitter den därSupermoto skrev:Hur hamnade Ahls bakskärm på Stefan L's hoj
Jaja, ser bra ut iaf
blom skrev:lite bilder på nya hojen och den bilen jag tänkte jag skulle ha hojen på
stämmer bra men den är ju ialf god för över 200 fast för mig handlar det mest om att svina och ha roligtTengil skrev:Föresten Blom: Grattis till köpet! Jag hade dock hoppats att jag skulle kunna provat 12an en gång till innan vu sålde den för att kunna skriva 300+ i loggboken.
Lånar jag Husan blir det väll 150- ... Har ju hört att dom fyrtaktar och bara går på en cylinder.
blom skrev:stämmer bra men den är ju ialf god för över 200 fast för mig handlar det mest om att svina och ha roligt
ganska ointressant tycker jag faktiskt men tycker du det är kul så visst... nä tor kanske att kjelle har snabbst hoj faktiskt.. det kan vara så. igår så var min snabbast idag så tycker jag att min är roligastTengil skrev:Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.
Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)
Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
Och man kan ha kul utan fart har jag hört...
cool!Tengil skrev:Då tar vi och klockar den med GPSen! Skulle va kul att få svart på vitt hur fort en TL respektive Husa osv går. Kan vi lägga upp jättefina kurvor och sånt på dom om det är nått vi tycker är kul.
Kan det vara så att Stefan har den snabbaste hojen i PBR? (om han bara våga vill säga)
Iofs är farten relativ... Min 125a gick jävligt fort i förhållande till väghålling.
Och man kan ha kul utan fart har jag hört...
En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).Supermoto skrev:cool!
När jag hade TL körde jag den exakt jämt med en R6 typ 90-200. Min R6 går exakt jämt med Linus SP-1 från 70 till 250. Vore tufft att se olika liknande jämförelser....
Kyckling skrev:En Thundercat på 4:ans växel drar exakt jämnt med en R1'a på 6:an från 90 och en bit uppåt (minns inte hur långt).
Erik och Peppe som testade...
Åh, en brevpress... Så fint.blom skrev:en sådan här fin sak har jag till min husa jag vet att det blev ett kasst kort men det syns ju vad det är ialf
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|