blom skrev:ska vi inte alla det
Jo, visst vore det trevligt
blom skrev:ska vi inte alla det
Kyckling skrev:De pratade en del om dig idag b.t.w.
Frågade Mario om du var duktig och om du tänkte tävla och om du var seriös m.m.
Det lät nästan som om de var lite nervösa...
"Bloms namn får blodet att isas hos tävlingsförarna"
-Gammalt PBR-ordspråk.
Det är bara att åka dit. Det är nog ingen som blir ledsen om du plankar in och jobbar lite.Evil M skrev:Men men men. Jag vill oxå vara med och bygga motard bana. Säg till nästa gång det är så ska jag försöka komma dit jag med. Skulle kunna gå och peta där hela dagarna nu när man är arbetslös
jag ville oxå med men det kom lite imellan.. nästa gång ska vi bygga banaEvil M skrev:Men men men. Jag vill oxå vara med och bygga motard bana. Säg till nästa gång det är så ska jag försöka komma dit jag med. Skulle kunna gå och peta där hela dagarna nu när man är arbetslös
ja det var när örnen var en snabb hojerik skrev:Nervös för blom? Blandar de inte ihop honom med någon annan?
Fast det sägt ju att gubben var snabb på cross en gång i tiden så...
blom skrev:har ju förtusan börjat snacka om att löp och rullskridsko träna oxå
det vet duerik skrev:Det var som fan. Nu är det ALLVAR
ok... men då är kanske superfuckot i gefle och kör is om han nu inte är det så är han på täby och bygger för att sedan dricka ofantliga mängder bärs hos mig på kvällen och diskutera framtidenSupermoto skrev:Nästa gång det ska byggas/rivas blir på lördag kl 10 om vädret osv tillåter. Det ska alltså inte regna/snöa för då vill ingen vara där. Det får heller inte vara -2 och sol för då vill alla vara på isen och åka hoj. Knepigt fölk de där hojkillarna
Ert ljus och läromästare = supermäster, har fått det hederssamma uppdraget att uppdatera nyheterna på Teknis hemsida så där kan ni snart läsa allt som händer och fötter
blom skrev:då var den nya husan hemma lite kallt att köra hem den men fan så roligt
Grattis till köpetblom skrev:då var den nya husan hemma lite kallt att köra hem den men fan så roligt
vadå du ska tom få provsitta den på lördag bilder kommer i morgonerik skrev:Skriv ALDRIG om nya hojar utan att posta bilder.
tack du tack du... är jag glad..... jaEvil M skrev:Grattis till köpet
...Sa killen som beskrivit en halv motorrenovering utan bilder... (knappt iallafall)...erik skrev:Skriv ALDRIG om nya hojar utan att posta bilder.
Kyckling skrev:...Sa killen som beskrivit en halv motorrenovering utan bilder... (knappt iallafall)...
blom skrev:vadå du ska tom få provsitta den på lördag bilder kommer i morgon
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |