raukroland
-3,1
Hehe, ja det regnade väl också eller hade det inte hunnit börja när du var där?!?TERMINATOR skrev:Bra idé kan säga att jag va där i ca 30 min och höll på att frysa ihjäl
Hehe, ja det regnade väl också eller hade det inte hunnit börja när du var där?!?TERMINATOR skrev:Bra idé kan säga att jag va där i ca 30 min och höll på att frysa ihjäl
Att jag var ute en sväng och provade lite mer seriösta ATT STARTA hojen...blom skrev:och vad fam är det här du skrivit då
jo det kom något skit i luften, och kyckling ville inte värma mejraukroland skrev:Hehe, ja det regnade väl också eller hade det inte hunnit börja när du var där?!?
Fan vad taskigt...TERMINATOR skrev:jo det kom något skit i luften, och kyckling ville inte värma mej
Jag var inte rädd när jag wheelade...blom skrev:var han rädd då eller gick det bra
man tycker det, men du vet han hade ju hojen med sig och va knappt kontaktbarraukroland skrev:Fan vad taskigt...
Det kunde han väl ha offrat sig på när han inte kommer och lirar innebandy imorgon...
Ber om ursäkt om jag var otrevlig eller så men jag var duktigt stressad att komma ut på isen så jag skulle hinna åka lite innan de andra gav upp...TERMINATOR skrev:man tycker det, men du vet han hade ju hojen med sig och va knappt kontaktbar
Förstår det...TERMINATOR skrev:man tycker det, men du vet han hade ju hojen med sig och va knappt kontaktbar
Jag trodde att det var söndagar som gällde på Söderhavet... Så har det ju varit förr iaf...Kyckling skrev:Ber om ursäkt om jag var otrevlig eller så men jag var duktigt stressad att komma ut på isen så jag skulle hinna åka lite innan de andra gav upp...
(Nu körde de rätt länge till visade det sig men det visste jag ju inte då).
Så jääääävla skönt att köra hoj var det...
Kyckling skrev:Ber om ursäkt om jag var otrevlig eller så men jag var duktigt stressad att komma ut på isen så jag skulle hinna åka lite innan de andra gav upp...
(Nu körde de rätt länge till visade det sig men det visste jag ju inte då).
Så jääääävla skönt att köra hoj var det...
ja det är ju mycket att sitta och gråta över, vuxna karlKyckling skrev:Att jag var ute en sväng och provade lite mer seriösta ATT STARTA hojen...
Du får väl läsa saker i sitt sammanhang
raukroland skrev:Jag trodde att det var söndagar som gällde på Söderhavet... Så har det ju varit förr iaf...
Kyckling skrev:Jag var inte rädd när jag wheelade...
Däremot höll jag på att bli rädd när jag fick tokwobbel i 70 blås...
Men det var så häftigt att jag glömde bort att bli rädd.
F.ö kan jag meddela att av de potenta tävlingsmaskinerna på isen så var det BARA den SVENSKTILLVERKADE motorcykeln från HUSABERG som INTE gick sönder...
Det ni... Det är Svensk kvalitet och Svenska stålet det.
De andra risfräsarna och alpmopparna rasade som skogen i småland...
blom skrev:hur går det med planerna erik eller är du en sitt kissare
Supermoto skrev:
Köra imorron någe??
Kl 14 ska jag och de som vill bidra med lite arbete till banan på Täby vara på motorstadion men före det hinns det ju köras lite...
2006.erik skrev:Hur går det med banan?
ja men vad fan blir det då eller lutar det imot ialferik skrev:Sittkissare blir man först den dagen man byter kön eller börjar åka hd och inget av detta kommer inträffa någonsin.
Jag planerar för fullt faktiskt.
blom skrev:
blom skrev:ja men vad fan blir det då eller lutar det imot ialf
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|