Jasså, så det är roligare att köra ju billigare försäkringen är alltså?!?blom skrev:helförsäkring 125kr i månaden // halv 59kr månaden fan vad det är kul att köra motard
har du inte reggat in den än? jag tyckte inte att det var läge att ringa runt så jag tog det första bästa som jag alltid har haftSupermoto skrev:Kanske skulle regga in min och få domen jag oxå :nervössomfansmiley
Fan vad tråkigt Stefan måste ha när han kör då, så mycket som han betalar i försäkring...blom skrev:ja klart att det är roligare om man sliper betala en massa.. nu är det klart, imorgon betalar jag handpening och på måndag hämtar jag den
Vilken blev de nu då förresten?!?blom skrev:ja klart att det är roligare om man sliper betala en massa.. nu är det klart, imorgon betalar jag handpening och på måndag hämtar jag den
Visst är de konstiga?!? Folksam skulle ha 1358kr hel/hel av mig för en -04a... inte för att jag klagar, men ändå... jag är skeptisk...blom skrev:helförsäkring 125kr i månaden // halv 59kr månaden fan vad det är kul att köra motard
ja men jag blir ju så glad när det kostar 150kr i månadenYasha skrev:Visst är de konstiga?!? Folksam skulle ha 1358kr hel/hel av mig för en -04a... inte för att jag klagar, men ändå... jag är skeptisk...
Blir det Husasektgruppkram på lördag?!?
Bilsport & MC skulle ha 13k för samma försäkring...
blom skrev:ja men jag blir ju så glad när det kostar 150kr i månaden
fast jag skrev ju faktiskt fel det ska ju vara 125kr i månadenerik skrev:Det är ju fan mindre än vad min cbr kostar i garageförsäkring...
Jag tänkte väl det...blom skrev:fast jag skrev ju faktiskt fell det ska ju vara 150kr i månaden
Kyckling skrev:Mycket försäkring och lite motard tycker jag...
Visst är den fin. Kolla hjulen Mario... Blåååååa och fiiiina...
GrattisKyckling skrev:Mycket försäkring och lite motard tycker jag...
Visst är den fin. Kolla hjulen Mario... Blåååååa och fiiiina...
Borde göra men det är inte 100%. Förgasaren på 04 tar större plats. Äldre FP t.ex har lite dåligt med plats. Men vi kan ju testablom skrev:en viss her stefan sa att system från 03 passar på 04a
Jajjamensan! Var ute en sväng i ondags och provade lite mer seriöst.Evil M skrev:Saknar den där ta väl han om den
Lyckats fått i gång hojen än? Hoppas du är nöjd med köpet i alla fall, och att du förblir nöjd om du nu är nöjd
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |