blom skrev:jo men var det du som åkte dit för att titta ? elle var du med en polare så råkade ni dyka på en husa 05a som ni tittade på osv
ja det kan man säga faktiskt
blom skrev:jo men var det du som åkte dit för att titta ? elle var du med en polare så råkade ni dyka på en husa 05a som ni tittade på osv
nää jag tog på denblom skrev:med andra ord så har du sett en husa 05a på bild någonstans i sthlm
blom skrev:några kändisar
blom skrev:nix
hur har du tänkt dih det här med motard då erik?
det där var ju ett jävla bögsvarerik skrev:Jo, det har jag tänkt...
köp den billigare om det inte är någon skillnadblom skrev:fan vad jag velar.. 2st hojar bägge motard bägge 03 den ena är 13lök billigare vad fan ska man göra.. kan någon hjälpa mig för jag kan inte sova på nätterna
ja det är ju olika märken och jag får med en massa saker till den dyrare men det är ju frågan om det är värt dom extra pengarnaTERMINATOR skrev:köp den billigare om det inte är någon skillnad
Fråga... kan du köpa samma lull-lull till den "billigare" för mellanskillnaden? Och det viktigaste av allt? Kan de där 13 tusenlapparna göra dig lika lycklig som den "dyrare" hojen?blom skrev:ja det är ju olika märken och jag får med en massa saker till den dyrare men det är ju frågan om det är värt dom extra pengarna
det handlar ju bara igentligen om plast och ett helsystem + lite drev.Yasha skrev:Fråga... kan du köpa samma lull-lull till den "billigare" för mellanskillnaden? Och det viktigaste av allt? Kan de där 13 tusenlapparna göra dig lika lycklig som den "dyrare" hojen?
Har man sett det man vill ha, är min erfarenhet att hjärnan är ruskigt dålig på att övertyga hjärtat om att det var bäst som blev om man väljer annorlunda än hjärtat säger... Och JA, jag VEEEET att det bara är en maskin, men himmel vad man kan BLI!!!
/ Vera (som kanske borde var TYST!!!)
blom skrev:det där var ju ett jävla bögsvar
jo men jag sitter ju just nu på två st kanon hojar.. frågan är ju bara om det är värt 13lök mer som sagt. får desutom börja med att byta bakdäck på den 13löks dyrare hojen och då försvan 1000-1500 kr till så man kan nästan säga 14,500 dyrareerik skrev:För att vara lite allvarlig så är det så att jag velar lika mycket som en del andra... Jag vill ha motard men är ändå tveksam. Fast jag gissar att det slutar med motard ändå.
blom skrev:jo men jag sitter ju just nu på två st kanon hojar.. frågan är ju bara om det är värt 13lök mer som sagt. får desutom börja med att byta bakdäck på den 13löks dyrare hojen och då försvan 1000-1500 kr till så man kan nästan säga 14,500 dyrare
blom skrev:får desutom börja med att byta bakdäck på den 13löks dyrare hojen och då försvan 1000-1500 kr till
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |