här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
släng upp bild på dom
Qvarnan på bilden är inte en RR utan bara en R men det spelar ingen roll för er som inte vet nåt om dem. De ser likadana ut...

Bonusbild på en 05husa oxå ;) :tuttar

Bifogat

• stefans 650.jpeg
    stefans 650.jpeg
    41.4 KB · Visningar: 64
  • smr.jpeg
    smr.jpeg
    126.3 KB · Visningar: 53
  • hohum_.jpeg
    hohum_.jpeg
    104.7 KB · Visningar: 58
Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
har faktiskt en till på g... en 03a just den på bilden

Bifogat

• 25-25771341325.jpg
    25-25771341325.jpg
    68.8 KB · Visningar: 47

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Qvarnan på bilden är inte en RR utan bara en R men det spelar ingen roll för er som inte vet nåt om dem. De ser likadana ut...

Bonusbild på en 05husa oxå ;) :tuttar

jag va i sthlm idag och kollade på en husa 650 -05 bara så ni vet, men någon affär blir det nog inte som det ser ut just nu, eller oxå vet man inte eller så kanske eller inte , va vet jag

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
jag va i sthlm idag och kollade på en husa 650 -05 bara så ni vet, men någon affär blir det nog inte som det ser ut just nu, eller oxå vet man inte eller så kanske eller inte , va vet jag
jaså :) vad an detta? kul ialf tycker bolliblompa

själv kom jag precis hem från norrköping och en titt på min tänkte skönhet.. ojoj vad jag är kär :pannkyss

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
blom skrev:
...själv kom jag precis hem från norrköping och en titt på min tänkte skönhet.. ojoj vad jag är kär :pannkyss
Ursäkta att jag lägger mig i, men en Husaberg motard ÄR helt enkelt bara PJÅÅÅR LÖÖÖV!!! :kär

Och blom, vad jag är GLAD att du har tagit ditt förnuft tillfånga igen! :krama

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Yasha skrev:
Ursäkta att jag lägger mig i, men en Husaberg motard ÄR helt enkelt bara PJÅÅÅR LÖÖÖV!!! :kär

Och blom, vad jag är GLAD att du har tagit ditt förnuft tillfånga igen! :krama
hehe :hihi det var ingen husa jag kollade på :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
mario det var tydligen 70 på slangen
NIX!!!

Trimmar man upp en stånka på 570cc till 75hk i motorn så är den inget för dig :fakta

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
NIX!!!

Trimmar man upp en stånka på 570cc till 75hk i motorn så är den inget för dig :fakta
576cc om jag får be :) och jo det är mycket för mig.... jag har hört alla möjliga siffror nu.. skiter i vilket fan vad fin den var :pannkyss jag trivdes med hela hojen.. inget som jag tyckte var sådär

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
576cc om jag får be :) och jo det är mycket för mig.... jag har hört alla möjliga siffror nu.. skiter i vilket fan vad fin den var :pannkyss jag trivdes med hela hojen.. inget som jag tyckte var sådär
Det jag menade var egentligen att det är fan inga 70hk på slangen så du kan nog lugnt köpa den och må bra.

Men en husa är alltid en husa.
Ska bli skoj att rejsa lite så får vi det (HVAvsHBG) utrett en gång för alla :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Det jag menade var egentligen att det är fan inga 70hk på slangen så du kan nog lugnt köpa den och må bra.

Men en husa är alltid en husa.
Ska bli skoj att rejsa lite så får vi det (HVAvsHBG) utrett en gång för alla :tummenupp
ja nu hörde jag 64 på slangen.. skitsamma.. hojen var ialf ren jävla porr och den var tok fin i skicket. visst skall det testas, mario jag tror jag slår till.. har fått ett fint erbjudande till iofs men va fan jag är kär

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...