blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ska man lägga in en sådan här kanske
Jag kan ha lektioner med dig...Kyckling skrev:Tror största felet är att man är ovan att kicka och inte får till det där rätta "Knycket" i sparken.
Men det är väl bara att ge sig ut och öva antar jag.
Choke, ingen gas och hjälpa till med elstarten. *memorerat*
Synd att det blev skitväder bara. Hade nästan tänkt dra på motardhjulen och busköra lite idag annars.
Är ju ganska duktigt åksugen.
Kan du typ fetglömma... Vem faan vill åka runt på fula mainstream-aktiga blankkromade skitfälgar... När det finns überschnügga porriga blåa mästarfälgar?!Supermoto skrev:Jag kan ha lektioner med dig...
Betalning: DE BLÅ HJULEN!!!!!!
HEja heja heja
Som det ser ut just nu kommer jag vänta någon/några månader innan jag köper nått annat om det inte dyker upp ett riktigt klipp före vill säga. Men som arbetslös måste jag hålla i pengarna lite hårdare än om jag hade haft jobb :-(blom skrev:hörde något om att mr evil ska köpa husa 05a.. bekräfta
då får vi ta och starta en husa firma nu då du och jag när vi bägge är arbetslösaEvil M skrev:Som det ser ut just nu kommer jag vänta någon/några månader innan jag köper nått annat om det inte dyker upp ett riktigt klipp före vill säga. Men som arbetslös måste jag hålla i pengarna lite hårdare än om jag hade haft jobb :-(
Det blir i alla fall inte en hoj som är äldre än 04a och Husaberg det kan jag säga mer vet jag ej just nu själv heller.
Den som lever får se.
Kyckling skrev:Kan du typ fetglömma... Vem faan vill åka runt på fula mainstream-aktiga blankkromade skitfälgar... När det finns überschnügga porriga blåa mästarfälgar?!
Supermoto skrev:Jag kan ha lektioner med dig...
Betalning: DE BLÅ HJULEN!!!!!!
HEja heja heja
Vi var och mätte om det skulle vara möjligt att tråckla in en husa i lokalen men kom inte så långt för jädra Erik ville inte vara hemma...erik skrev:Har kyckling tagit tills sig av starttipsen? Idag var det ju läge att prova dubbdäcken...
blom skrev:husa/570/husa/570/husa/570 kan säga att det skiljer 10 lök imellan dom oxå. får iofs med en hel del prylar till den dyrare. ja hur fan ska man göra
ja det är ju helsystem mm + en massa goda godisar oxåerik skrev:Köper du båda slipper du fundera på vilken som är bäst... Är den extra utrustningen värd 10k? Om inte blir det ju enkelt.
släng upp bild på domblom skrev:herre gud vilken ångest jag har nu
Här tänkte jag egentligen skriva något vettigt för att hjälpa dig men medan jag tänkte blev det snarare värre... Men here we go...blom skrev:herre gud vilken ångest jag har nu
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |