här snackar VI motard

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Tror största felet är att man är ovan att kicka och inte får till det där rätta "Knycket" i sparken.
Men det är väl bara att ge sig ut och öva antar jag. :tummenupp
Choke, ingen gas och hjälpa till med elstarten. *memorerat*

Synd att det blev skitväder bara. Hade nästan tänkt dra på motardhjulen och busköra lite idag annars.
Är ju ganska duktigt åksugen. :4skrika

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kyckling skrev:
Tror största felet är att man är ovan att kicka och inte får till det där rätta "Knycket" i sparken.
Men det är väl bara att ge sig ut och öva antar jag. :tummenupp
Choke, ingen gas och hjälpa till med elstarten. *memorerat*

Synd att det blev skitväder bara. Hade nästan tänkt dra på motardhjulen och busköra lite idag annars.
Är ju ganska duktigt åksugen. :4skrika
Jag kan ha lektioner med dig...
Betalning: DE BLÅ HJULEN!!!!!!

HEja heja heja

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
GRATTIS TILL TILLÖKNINGEN!

Hoppas du lär dig kicka! (så det inte blir en ny RGV-supermono)

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
Jag kan ha lektioner med dig...
Betalning: DE BLÅ HJULEN!!!!!!

HEja heja heja
Kan du typ fetglömma... Vem faan vill åka runt på fula mainstream-aktiga blankkromade skitfälgar... När det finns überschnügga porriga blåa mästarfälgar?! :arsele :blah :slicka

Men lektioner mottages tacksamt förståss. :tummenupp

@Tengil: Blir det SÅ illa så tänker jag fulmontera en RIKTIG startmotor...
Farsan har en till en B230-motor... Den borde räcka. :D

Zandrah

Guest
Bra köp Kyckling! Du kommer säkert bli nöjd när du fått ordning på kickandet :tummenupp

Själv e man ju tvärnöjd nu när man äntligen gått å blivit ÄLSKLING #1 igen!! :banana :kär

Tror dock jag blir #2 inom en snar framtid.... om jag känner EvilM rätt vill säga, å tror nog jag gör d.. :)

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
blom skrev:
hörde något om att mr evil ska köpa husa 05a.. bekräfta :)
Som det ser ut just nu kommer jag vänta någon/några månader innan jag köper nått annat om det inte dyker upp ett riktigt klipp före vill säga. Men som arbetslös måste jag hålla i pengarna lite hårdare än om jag hade haft jobb :-(

Det blir i alla fall inte en hoj som är äldre än 04a och Husaberg det kan jag säga mer vet jag ej just nu själv heller.

Den som lever får se.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Evil M skrev:
Som det ser ut just nu kommer jag vänta någon/några månader innan jag köper nått annat om det inte dyker upp ett riktigt klipp före vill säga. Men som arbetslös måste jag hålla i pengarna lite hårdare än om jag hade haft jobb :-(

Det blir i alla fall inte en hoj som är äldre än 04a och Husaberg det kan jag säga mer vet jag ej just nu själv heller.

Den som lever får se.
då får vi ta och starta en husa firma nu då du och jag när vi bägge är arbetslösa :)

om allt går vägen nu så blir det snart en husa för mig oxå :) :) :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
Kan du typ fetglömma... Vem faan vill åka runt på fula mainstream-aktiga blankkromade skitfälgar... När det finns überschnügga porriga blåa mästarfälgar?! :arsele :blah :slicka

Jag tycker du ska lacka dem mattsvarta enbart för att jävlas med Mario.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Har kyckling tagit tills sig av starttipsen? Idag var det ju läge att prova dubbdäcken...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Har kyckling tagit tills sig av starttipsen? Idag var det ju läge att prova dubbdäcken...
Vi var och mätte om det skulle vara möjligt att tråckla in en husa i lokalen men kom inte så långt för jädra Erik ville inte vara hemma...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
husa/570/husa/570/husa/570 :confused: :confused: :confused: kan säga att det skiljer 10 lök imellan dom oxå. får iofs med en hel del prylar till den dyrare. ja hur fan ska man göra :död :3freak :näsblod

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
husa/570/husa/570/husa/570 :confused: :confused: :confused: kan säga att det skiljer 10 lök imellan dom oxå. får iofs med en hel del prylar till den dyrare. ja hur fan ska man göra :död :3freak :näsblod

Köper du båda slipper du fundera på vilken som är bäst... Är den extra utrustningen värd 10k? Om inte blir det ju enkelt.

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
herre gud vilken ångest jag har nu :(
Här tänkte jag egentligen skriva något vettigt för att hjälpa dig men medan jag tänkte blev det snarare värre... Men here we go...

Du har ju haft en Husa redan så där vet du vad du får...
Å andra sidan så har du ju redan haft en Husa så då kan det ju vara kul att testa något nytt...
Fast blir det en Husa så är du ju en i gänget och erhåller alla fördelar av maffia-verksamheten...
...men Husa har nästan blivit lite "dussinhoj" här i krokarna...

Jag är glad som fan att jag redan köpt hoj kan jag säga... Vet hur jobbigt det är med de där besluten. :3freak :huvet
Lycka till och hoppas du blir nöjd och lycklig vilken det än blir. :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...