här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
2587671 Jo det är sant, läste någonstans att det va problem med med sprickbildning, men den är cool att titta på
tycker jag låter otroligt:va .. isåf är det svetsarna som inte håller och då är det kassa svetsare och det innebär att jag kan göra jobbet bättre.. finns det någon marknad för aluramar:D

men som sagt.. riktigt fräna är dom ialf :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2588521 tycker jag låter otroligt:va .. isåf är det svetsarna som inte håller och då är det kassa svetsare och det innebär att jag kan göra jobbet bättre.. finns det någon marknad för aluramar:D

men som sagt.. riktigt fräna är dom ialf :)

marknad?? ja för fan jag köper gärna en alu ram om pris och kvalitet är bra, du får gärna bygga en alu tank oxå:tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
2589068 marknad?? ja för fan jag köper gärna en alu ram om pris och kvalitet är bra, du får gärna bygga en alu tank oxå:tummenupp
faktum är att det inte är speciellt svårt att snickra ihop ett gäng alutankar.. vad kostar dom nya? det här måste kollas upp.. kanske går att göra dom bättre än dom som alla kör med nu. ska kolla lite på stefans nästa vecka.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2589197 faktum är att det inte är speciellt svårt att snickra ihop ett gäng alutankar.. vad kostar dom nya? det här måste kollas upp.. kanske går att göra dom bättre än dom som alla kör med nu. ska kolla lite på stefans nästa vecka.

typ 4000 spänn, säg att du säljer dom för 2500-3000, dåblir det fina pengar:tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
2589287 typ 4000 spänn, säg att du säljer dom för 2500-3000, dåblir det fina pengar:tummenupp
ja.. måste bara kolla upp vad det kostar att göra dom oxå :) 4000 är rätt billigt faktiskt.. men det ska kollas upp :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2589308 ja.. måste bara kolla upp vad det kostar att göra dom oxå :) 4000 är rätt billigt faktiskt.. men det ska kollas upp :)

billigt o billigt vet e fan dom lägger säkert på 70-100% på inköpspriset

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Aviation skrev:
2591234 Vad ska man betala för en alu tank på ett ungefär. Har snackat med jocke racing o dom ska göra en när dom har tid.
Jag skulle beställa av Umero eller va dom heter.
Jocke D har koll, vet att det är svårt att få dom att passa. Dom har erfarenhet av att bygga Husatankar.

Har för mig att de låg på 400 euro eller nåt.

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Stoffy skrev:
2591729 Jag skulle beställa av Umero eller va dom heter.
Jocke D har koll, vet att det är svårt att få dom att passa. Dom har erfarenhet av att bygga Husatankar.

Har för mig att de låg på 400 euro eller nåt.

3600 njää då får det bli plasttank

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...