här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Aviation skrev:
2571588 Va bra då :D Joooocke vart finns dom o vad kostar dom då :)
Det finns fyra varianter. En stooor för €500. En lagom (den de flesta har) för €400 avsedd för kylarvingar <2006, en lagom för kylarvingar <=2006 som oxå kostar €400 samt en liten som passar alla men du måste ha kylarvingar från en Sukka. Priserna är från tillverkaren i Italien.
Nån som har dem "över disk" i Sverige vet jag inte. DCR kanske kan fixa. Eller så tjatar du på de som redan har sånna, det finns ju en uppsjö i landet.

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Supermoto skrev:
2572004 Det finns fyra varianter. En stooor för €500. En lagom (den de flesta har) för €400 avsedd för kylarvingar <2006, en lagom för kylarvingar <=2006 som oxå kostar €400 samt en liten som passar alla men du måste ha kylarvingar från en Sukka. Priserna är från tillverkaren i Italien.
Nån som har dem "över disk" i Sverige vet jag inte. DCR kanske kan fixa. Eller så tjatar du på de som redan har sånna, det finns ju en uppsjö i landet.

Jocke " tanken" Danielsson har talat

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Lennartsson skrev:
2572014 Jocke " tanken" Danielsson har talat
Hehe :tummenupp

Själv väntar jag på den mindre plasttank som kommer efter nyår. Lite mindre blir den iaf, vi får se om den blir tillräckligt liten eller om jag måste återuppliva min kolfibertank....

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
marcus56 skrev:
2571747 Det är för tidigt att säga, vill ju, men hur stora lån ska man egentligen behöva dras med.. :)

Man lever bara en gång man kan inte hålla på o tänka på sådant ;)

A ja får jaga vidare på en sådan då

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Vilka är det som åker ner till spanien lägret av oss i örebro? Finns det någon som man kan åka med eller blire o hyra någon 0,9 liters fiat o åka ner med :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2577441 Vilka är det som åker ner till spanien lägret av oss i örebro? Finns det någon som man kan åka med eller blire o hyra någon 0,9 liters fiat o åka ner med :D
din mor/farbror borde du väl kunna åka med

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
ja får ligga på taket=) nä men ja trodde han skulle ha 2 hojjar med sig, men han skulle bara ha 1, men dom håller vell på o kollar upp om man eventueelt kan skicka ner alla hojjar med buss sen ta flyg som ja fattade men man får se

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Apropå förstärkt ram, -07 SMR kommer med förstärkt ram, Magurabromsar, 14/16 mm krona, frästa nav mm, så att säga att inget hänt till nästa år är dumt. :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2586968 får man vara så frågvis och undra varför du ska förstärka ramen ? :)

för att jag fick det som tips av en av husamekanikerna, att om man är lite tyngre så är det bra att göra det för att slippa att den flexar för det gör den oavsett om man kör sakta eller fort, hade det kostat massor så skulle jag inte gjort det men nu kostar det gratis

marcus56 skrev:
2586973 VM-killarna har det ju så, man vill självklart ha en cool hoj. :)

har inte så mycket med det att göra, det syns endå inte

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
nej det är under. så det syns inte så mycket.. men om man ska vara riktigt cool så ska man ju ha en ghostram:)

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...