här snackar VI motard

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
ja kan köpan om du vill bli av med den men ja har ingen brådska har ingen användning av den förns nästa sesong så vi kan ju ta de när de passar=) eller om du det är någon annan som vill ha den kan ja köpa en ny när ja handlar resten

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2561539 ja kan köpan om du vill bli av med den men ja har ingen brådska har ingen användning av den förns nästa sesong så vi kan ju ta de när de passar=) eller om du det är någon annan som vill ha den kan ja köpa en ny när ja handlar resten

Köp den du, jag kommer inte använda den.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Tjoo.

Är det någon mer än mig som är intresserad av att köpa en sådan här Mc lyft? http://www.verktygsboden.se/?id=64665

Jag funderar på att köpa en men tänkte att det kanske är fler som vill ha, frakten går på 200kr oavsett om man beställer 1st eller tex 5st. Jag har frågat Termo redan men ej fått nått slutgiltigt svar + att jag har frågat Supermoto men han verkar ignorera mig för där har jag ej fått nått svar alls.

Så vad säger ni? Svara här eller skicka PM. Detta "gruppköp" gäller bara för Örebro gänget!

Frakten från mig till Örebro kan jag bjuda på.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Den skulle varit en dm lägre då hade jag slagit till direkt, jag är för liten för att orka lyfta hojen jämt. :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Evil M skrev:
2564543 Tjoo.

Är det någon mer än mig som är intresserad av att köpa en sådan här Mc lyft? http://www.verktygsboden.se/?id=64665

Jag funderar på att köpa en men tänkte att det kanske är fler som vill ha, frakten går på 200kr oavsett om man beställer 1st eller tex 5st. Jag har frågat Termo redan men ej fått nått slutgiltigt svar + att jag har frågat Supermoto men han verkar ignorera mig för där har jag ej fått nått svar alls.

Så vad säger ni? Svara här eller skicka PM. Detta "gruppköp" gäller bara för Örebro gänget!

Frakten från mig till Örebro kan jag bjuda på.

jag hoppar nog över tills efter bröllopet, men om ni väntar till i dec så är jag på

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Evil M skrev:
2564543 Tjoo.

...
jag har frågat Supermoto men han verkar ignorera mig för där har jag ej fått nått svar alls.
ooops, sorry. Läste PMet men svarade inte samtidigt -> Alzheimers slår till big time.
Jag hoppar nog över den här gången.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Mjo, men det kändes lite töntigt, jag tror en del missuppfattade SM också, jag är iaf stolt över att ha fått en egen klass uppkallad efter mig, det är bara Jocke som är värre som namngett en hel sport. :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
marcus56 skrev:
2565550 Mjo, men det kändes lite töntigt, jag tror en del missuppfattade SM också, jag är iaf stolt över att ha fått en egen klass uppkallad efter mig, det är bara Jocke som är värre som namngett en hel sport. :)

Glöm inte Terminator som namngett två filmer.:D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Aviation skrev:
2565708 Erik vilket år 1000e hör du till, Fan terminator 3; Rise of the machines gick på 3an bara för nån dag sen :)

JUST DET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

inte bara det, har även givit ordet "tuff på riktigt" ett ansikte:D :D :D :D

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2565708 Erik vilket år 1000e hör du till, Fan terminator 3; Rise of the machines gick på 3an bara för nån dag sen :)

Inte min typ av filmer som du märker... Hade helt ärligt ingen aning om att det fanns tre filmer

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
marcus56 skrev:
2565550 Mjo, men det kändes lite töntigt, jag tror en del missuppfattade SM också, jag är iaf stolt över att ha fått en egen klass uppkallad efter mig, det är bara Jocke som är värre som namngett en hel sport. :)
Tanken har slagit mig.....
När jag reggade mig för tusen år sen var jag i princip helt ensam om att köra Supermoto på SH. Nu känns det bara dumt att byta.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Hehe nää 3an e inte så bra iaf så du missa inget. Fan på den tiden körde man med träsulor ju kanske någe man skulle införa igen. Redwood slicks o Rainforest däck för de blöta väglaget =)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
2565828 När jag reggade mig för tusen år sen var jag i princip helt ensam om att köra Supermoto på SH.

Hittade denna text i historieboken man använder i årskurs 6 år 2315:

Under det tidiga 2000-talet fanns det en pionjär som åkte crossgrej men var registrerad medlem på ett forum tillägnat sporthojar, hans goda övertalningsförmåga gjorde att fler gick över till "den mörka sidan" och snart hade en crossgrejskultur byggts upp med hjärtat i Örebrotrakten. Jocke som var hans riktiga namn kallade sig för supermoto på nämnda forum och det tog inte lång tid innan sporten namngavs efter honom.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
2566000 Hittade denna text i historieboken man använder i årskurs 6 år 2315:

Under det tidiga 2000-talet fanns det en pionjär som åkte crossgrej men var registrerad medlem på ett forum tillägnat sporthojar, hans goda övertalningsförmåga gjorde att fler gick över till "den mörka sidan" och snart hade en crossgrejskultur byggts upp med hjärtat i Örebrotrakten. Jocke som var hans riktiga namn kallade sig för supermoto på nämnda forum och det tog inte lång tid innan sporten namngavs efter honom.
:) :D :tummenupp

Det var ju det jag sa :fakta

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Jocke bor du på väster?, Såg en skåpbil som de stod all terror edition på o har för mig husaberg också =)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
vilka har tänkt att närvara på det här??

Den 28e oktober hade vi tänkt köra en liten avstämning av året som gått, gå igenom de senaste nyheterna samt även blicka framåt mot nästa år. Vi börjar 1600 i klubblokalen för att när vi är klara med mötandet kanske dricka en pilsner och ljuga lite om hur snabbt vi kört i år samt skrävla lite om nya hojar och nya banrekord inför nästa år.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2566000 Hittade denna text i historieboken man använder i årskurs 6 år 2315:

hahahahahahahaha, han även sett tillsamman med lasse-majja i örebro strax innan sekelskiftet

blom skrev:
2566726 vilka har tänkt att närvara på det här??

Den 28e oktober hade vi tänkt köra en liten avstämning av året som gått, gå igenom de senaste nyheterna samt även blicka framåt mot nästa år. Vi börjar 1600 i klubblokalen för att när vi är klara med mötandet kanske dricka en pilsner och ljuga lite om hur snabbt vi kört i år samt skrävla lite om nya hojar och nya banrekord inför nästa år.

självklart

Last edited:
Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...