Aviation skrev:2561539ja kan köpan om du vill bli av med den men ja har ingen brådska har ingen användning av den förns nästa sesong så vi kan ju ta de när de passar=) eller om du det är någon annan som vill ha den kan ja köpa en ny när ja handlar resten
Evil M skrev:2564543Tjoo.
Är det någon mer än mig som är intresserad av att köpa en sådan här Mc lyft? http://www.verktygsboden.se/?id=64665
Jag funderar på att köpa en men tänkte att det kanske är fler som vill ha, frakten går på 200kr oavsett om man beställer 1st eller tex 5st. Jag har frågat Termo redan men ej fått nått slutgiltigt svar + att jag har frågat Supermoto men han verkar ignorera mig för där har jag ej fått nått svar alls.
Så vad säger ni? Svara här eller skicka PM. Detta "gruppköp" gäller bara för Örebro gänget!
Frakten från mig till Örebro kan jag bjuda på.
ooops, sorry. Läste PMet men svarade inte samtidigt -> Alzheimers slår till big time.Evil M skrev:2564543Tjoo.
Är det någon mer än mig som är intresserad av att köpa en sådan här Mc lyft? http://www.verktygsboden.se/?id=64665
...
jag har frågat Supermoto men han verkar ignorera mig för där har jag ej fått nått svar alls.
marcus56 skrev:2565512Krappar, kolla in mitt nya nick.![]()
marcus56 skrev:2565550Mjo, men det kändes lite töntigt, jag tror en del missuppfattade SM också, jag är iaf stolt över att ha fått en egen klass uppkallad efter mig, det är bara Jocke som är värre som namngett en hel sport.![]()
Aviation skrev:2565708Erik vilket år 1000e hör du till, Fan terminator 3; Rise of the machines gick på 3an bara för nån dag sen![]()
Aviation skrev:2565708Erik vilket år 1000e hör du till, Fan terminator 3; Rise of the machines gick på 3an bara för nån dag sen![]()
Tanken har slagit mig.....marcus56 skrev:2565550Mjo, men det kändes lite töntigt, jag tror en del missuppfattade SM också, jag är iaf stolt över att ha fått en egen klass uppkallad efter mig, det är bara Jocke som är värre som namngett en hel sport.![]()
Supermoto skrev:2565828När jag reggade mig för tusen år sen var jag i princip helt ensam om att köra Supermoto på SH.
erik skrev:2566000Hittade denna text i historieboken man använder i årskurs 6 år 2315:
Under det tidiga 2000-talet fanns det en pionjär som åkte crossgrej men var registrerad medlem på ett forum tillägnat sporthojar, hans goda övertalningsförmåga gjorde att fler gick över till "den mörka sidan" och snart hade en crossgrejskultur byggts upp med hjärtat i Örebrotrakten. Jocke som var hans riktiga namn kallade sig för supermoto på nämnda forum och det tog inte lång tid innan sporten namngavs efter honom.
erik skrev:2566000Hittade denna text i historieboken man använder i årskurs 6 år 2315:
Under det tidiga 2000-talet fanns det en pionjär som åkte crossgrej men var registrerad medlem på ett forum tillägnat sporthojar, hans goda övertalningsförmåga gjorde att fler gick över till "den mörka sidan" och snart hade en crossgrejskultur byggts upp med hjärtat i Örebrotrakten. Jocke som var hans riktiga namn kallade sig för supermoto på nämnda forum och det tog inte lång tid innan sporten namngavs efter honom.
blom skrev:2566726vilka har tänkt att närvara på det här??
Den 28e oktober hade vi tänkt köra en liten avstämning av året som gått, gå igenom de senaste nyheterna samt även blicka framåt mot nästa år. Vi börjar 1600 i klubblokalen för att när vi är klara med mötandet kanske dricka en pilsner och ljuga lite om hur snabbt vi kört i år samt skrävla lite om nya hojar och nya banrekord inför nästa år.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!