böt på åland men då vart de inge. böt på mitten av dagen o man fick inte leka på banan o i depån Men joel ordnade lite uppvisning på dom almäna vägarna så vi är varmt välkommna tebax =) O du va ju däääär kom ja påRookieSM skrev:2547974Har du kört hela året på samma däck?
Aviation skrev:2548290böt på åland men då vart de inge. böt på mitten av dagen o man fick inte leka på banan o i depån
Men joel ordnade lite uppvisning på dom almäna vägarna så vi är varmt välkommna tebax =) O du va ju däääär kom ja på
TERMINATOR skrev:2548927japp lekte lite med filmsnuttar och stillbilder, men det är ju filmat med min digitalkamera och det blir inte så bra, ska vra sånt behöver vi en digital videokamera, då kan man göra balla prylar
mera mera meraLennartsson skrev:2550268I dag börjas det med 2007 biken.............
nä dom flesta lägger nog pengarna på fälgar skulle jag troAviation skrev:2550615Håller med. Meeeeeer mer mer mer,
Jag får inte ha vita saker för mamma för dom blir smutsiga direkt säger hon
Någon som ska te spanien lägret i TMC? utom ola
Lennartsson skrev:2550268I dag börjas det med 2007 biken.............
blom skrev:2550660nä dom flesta lägger nog pengarna på fälgar skulle jag tro
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=41342
blom skrev:2552723kul med läger visst.. men jag tycker inte det är värt ca 20k då väljer jah hellre att vara vuxen och att ha flyttat hemifrån
idag var jag och kollade om johan hämtat hojen och det hade han
hehe kan tänka mig detTERMINATOR skrev:2552823den hämtade han i går, stog i hans vardagsrum hehe
nope det ska gå 30 dagar först.Aviation skrev:2553072jaja men de e bra övning så ja behöver de. Hört någe från försäkrings bolaget o de då ??
Har du blivit av med nått?blom skrev:2553101hehe kan tänka mig det
nope det ska gå 30 dagar först.
hela mitt livEvil M skrev:2553240Har du blivit av med nått?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|