här snackar VI motard

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
jag kanske kan köra, borde kunna lördan iaf om de är väder. måste bbuuuuurna upp mitt bakdäck längtat hela sesongen ;D

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
RookieSM skrev:
2547974 Har du kört hela året på samma däck? :)
böt på åland men då vart de inge. böt på mitten av dagen o man fick inte leka på banan o i depån :) Men joel ordnade lite uppvisning på dom almäna vägarna så vi är varmt välkommna tebax =) O du va ju däääär kom ja på:pannkyss

Aviation skrev:
2548290 böt på åland men då vart de inge. böt på mitten av dagen o man fick inte leka på banan o i depån :)
Men joel ordnade lite uppvisning på dom almäna vägarna så vi är varmt välkommna tebax =) O du va ju däääär kom ja på:pannkyss

O vetu va dom skulle ha för ett par nya alpina fälgar i ljuva blå o gul färg.
17 000. Fan då kan man vell måla egna o skriva alpina på dom om de ska va så =) så mitt hopp om marschesini fälgarna förtärdes också dom lär ju inte va billigare:huvet :D

Finns det någon som har en film kamera så kan vi ju göra nån liten trevlig film. sista dagen på täby eller så om de e bra väder? Johan the terminator du prata ju om att du hade trixxat lite =)

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
japp lekte lite med filmsnuttar och stillbilder, men det är ju filmat med min digitalkamera och det blir inte så bra, ska vra sånt behöver vi en digital videokamera, då kan man göra balla prylar

Zandrah

Guest
TERMINATOR skrev:
2548927 japp lekte lite med filmsnuttar och stillbilder, men det är ju filmat med min digitalkamera och det blir inte så bra, ska vra sånt behöver vi en digital videokamera, då kan man göra balla prylar

Jag vet en som har en digital videokamera och andra roliga kameragrejer... Muta honom tillräckligt så kanske... kanske :rolleyes:

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
I dag börjas det med 2007 biken.............
2007YZt.jpg

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Håller med. Meeeeeer mer mer mer,
Jag får inte ha vita saker för mamma för dom blir smutsiga direkt säger hon :D

Någon som ska te spanien lägret i TMC? utom ola

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2550660 nä dom flesta lägger nog pengarna på fälgar skulle jag tro ;)

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=41342 ;););)

Men du förstår jag lägger pengar på allt ist. i vinter blire pulver lackering av ram, svarta fälgar, ny plast oo siffror med VIT:rolleyes: bakgrund o lite sånt fix. o sen ett spanien läger. Jag skjuter bara på min flytt hemifrån så har jag råd :D mamma tycker det är en jätte bra grej jag kommit på.

Lasse blir nog med till spanien iaf.
Blomman du kan ju bara hyra ut barnen till någon minister så kan dom/den jobba i 2 veckor. sen damen fryser du ner o tinar upp när du e hemma igen

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
kul med läger visst.. men jag tycker inte det är värt ca 20k:näsblod då väljer jah hellre att vara vuxen och att ha flyttat hemifrån:pannkyss

idag var jag och kollade om johan hämtat hojen och det hade han:huvet :D

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2552723 kul med läger visst.. men jag tycker inte det är värt ca 20k:näsblod då väljer jah hellre att vara vuxen och att ha flyttat hemifrån:pannkyss

idag var jag och kollade om johan hämtat hojen och det hade han:huvet :D

den hämtade han i går, stog i hans vardagsrum hehe

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten