blom skrev:2538885dagens skörd.. var kul att köra några minuter oxå
ja det var mycket trevligt och du kan ju faktiskt koka kaffe fast du inte vet om detLennartsson skrev:2538956Ja vi blev ju ett glatt gäng.... Otoligt bra underlag för att vara höst å leråker i dag...
Hoppas det håller i sig några veckor till..hehe
blom skrev:2539043ja det var mycket trevligt och du kan ju faktiskt koka kaffe fast du inte vet om det
ca 10-12 min film.. fast stefan har den.. hans kamera.Lennartsson skrev:2539073Ja man har ju oanade talanger...hehe
Snodde en bild av dig och la på min hemsida.... Blev det nån mer bild å film????
blom skrev:2539135ca 10-12 min film.. fast stefan har den.. hans kamera.
sen är det så jäkla svårt att filma på en så stor bana men lite fick jag med ialf
Stod dom bara still och mös i gräset ellerblom skrev:2538885dagens skörd.. var kul att köra några minuter oxå
nu blir jag nyfiken RRRookieSM skrev:2541384Ok kid, berätta lite mer om dina Roadracingplaner..
Är det gruset i Supermoto som gör det?
RookieSM skrev:2541384Ok kid, berätta lite mer om dina Roadracingplaner..
Är det gruset i Supermoto som gör det?
Har sagt det förr men jag tycker din bror borde köra lite motard för att få upp faten i RR.RookieSM skrev:2541931Ja det är verkligen sånt där man förknippar med roadracing..
Det kan inte vara annat än på Cadwell Park i England.
Samma plats ur en annan vinkel:
blom skrev:2541843faktum är ju att du kört mer motard än mig redan..
Jepp, vikken tokdåre (på ett bra sätt). Höll på att slå av TVn när Pedrosa fick hjärnblödningen men hängde i och sablar vikken tur man gjorde detStoffy skrev:2542394Har sagt det förr men jag tycker din bror borde köra lite motard för att få upp faten i RR.
Är övertygad om att du blir snabb i RR om du är sanbb i motard. Coolt om inte annat att backa in hojen i svängarna. Ni såg väl Toni Elias. Hatten av fär honom. Han körde som när han var ny i 125 helt respektlöst.
22h samanlagt...Aviation skrev:2542420nääru ja har hunnit med 17-18 timmar nu. så du leder allt meen du har ju kört det mesta så du visste ju hur man växla när du börja köra o de gjorde inte jag
och jag kan fortfarande inte växlablom skrev:254432022h samanlagt...
Jag har dom stora hjulen på nu så för min del blir det inget mer motardåka förens nästa sesong, just nu är det stubb som gäller sen blir det isenRookieSM skrev:2545157Är det nån som tänkt köra nåt i helgen? Ni borde ha abstinens efter två veckor uppehåll.
RookieSM skrev:2545157Är det nån som tänkt köra nåt i helgen? Ni borde ha abstinens efter två veckor uppehåll.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|