blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
gillar inte tobbe brunhåriga killarTERMINATOR skrev:2518424sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga![]()
![]()
gillar inte tobbe brunhåriga killarTERMINATOR skrev:2518424sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga![]()
![]()
Jag antar att den var billig?Evil M skrev:2518225Kolla vilken fin motardskåpbil jag skaffat![]()
blom skrev:2518470gillar inte tobbe brunhåriga killar![]()
Aviation skrev:2518415Jag hör av mig imorgon här inne på forumet hur de blir, Terminator var o vakta mig på klaras i natt så jag inte va för het på gasen, så ja borde komma upp i tid![]()
TERMINATOR skrev:2518424sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga![]()
![]()
blom skrev:2518470gillar inte tobbe brunhåriga killar![]()
Lennartsson skrev:2518703Å vi hade koll på vakten...hehehehehehehehe
TERMINATOR skrev:2518768jo jag såg det![]()
ja kanske men tyvär tobbe om nu så är fallet så är jag upptagenAviation skrev:2518735
börjar bli orolig för dig blom, du verkar inte tänka på mycket annat en sådant, du kasnke är ett av dom där fallen som lever ett dubbel liv![]()
![]()
Aviation skrev:2518835Jobbar du där med lenartsson
Lennartsson skrev:2518703Å vi hade koll på vakten...hehehehehehehehe
Aviation skrev:2518835Jobbar du där med lenartsson
TERMINATOR skrev:2518899han har aldrig jobbat![]()
5 min efter att ni åkte kom pikébussen, hade hoppats att dom skulle komma under tiden ni stog där så hade dom fått kolla er lite, vi misstänkte att ni sålde sprit till mindreåriga![]()
![]()
![]()
![]()
Lennartsson skrev:2518972Nej vi har bara Terminator under full koll nu... Dygnet runt.... han har ju tänkt bli en ärbar man i december. Så tills dess sover han bara med ett öga i taget....
jag sover inte alls![]()
![]()
Den var så billig så jag nästan fick betalt för att jag ville ha denRookieSM skrev:2518501Jag antar att den var billig?
Fast skulle kunna tänka mig nåt liknande själv faktiskt, är den besiktigad? Pris?![]()
Lennartsson skrev:2518972Nej vi har bara Terminator under full koll nu... Dygnet runt.... han har ju tänkt bli en ärbar man i december. Så tills dess sover han bara med ett öga i taget....
erik skrev:2520617Haha, ryktena säger att ni "småjävlas" hela tiden och att Johan är nervös dygnet runt.![]()
Lennartsson skrev:2520701Det är han med all rätt.... Han känner oss och vet att vad som helst kan hända när som helst....När man minst anar smäller det...hehe
Lennartsson skrev:2520701Det är han med all rätt.... Han känner oss och vet att vad som helst kan hända när som helst....När man minst anar smäller det...hehe
erik skrev:2520617Haha, ryktena säger att ni "småjävlas" hela tiden och att Johan är nervös dygnet runt.![]()
hahahaAviation skrev:2521530http://www.break.com/index/biker_outruns_cops_on_highway.html
De där ni grabbar kan ni ju försöka medäre ljungberg som e ute o motionerar ?
Aviation skrev:2521530http://www.break.com/index/biker_outruns_cops_on_highway.html
De där ni grabbar kan ni ju försöka medäre ljungberg som e ute o motionerar ?
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!