blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
gillar inte tobbe brunhåriga killarTERMINATOR skrev:2518424sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga
gillar inte tobbe brunhåriga killarTERMINATOR skrev:2518424sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga
Jag antar att den var billig?Evil M skrev:2518225Kolla vilken fin motardskåpbil jag skaffat
blom skrev:2518470gillar inte tobbe brunhåriga killar
Aviation skrev:2518415Jag hör av mig imorgon här inne på forumet hur de blir, Terminator var o vakta mig på klaras i natt så jag inte va för het på gasen, så ja borde komma upp i tid
TERMINATOR skrev:2518424sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga
blom skrev:2518470gillar inte tobbe brunhåriga killar
Lennartsson skrev:2518703Å vi hade koll på vakten...hehehehehehehehe
TERMINATOR skrev:2518768jo jag såg det
ja kanske men tyvär tobbe om nu så är fallet så är jag upptagenAviation skrev:2518735
börjar bli orolig för dig blom, du verkar inte tänka på mycket annat en sådant, du kasnke är ett av dom där fallen som lever ett dubbel liv
Aviation skrev:2518835Jobbar du där med lenartsson
Lennartsson skrev:2518703Å vi hade koll på vakten...hehehehehehehehe
Aviation skrev:2518835Jobbar du där med lenartsson
TERMINATOR skrev:2518899han har aldrig jobbat
5 min efter att ni åkte kom pikébussen, hade hoppats att dom skulle komma under tiden ni stog där så hade dom fått kolla er lite, vi misstänkte att ni sålde sprit till mindreåriga
Lennartsson skrev:2518972Nej vi har bara Terminator under full koll nu... Dygnet runt.... han har ju tänkt bli en ärbar man i december. Så tills dess sover han bara med ett öga i taget....
jag sover inte alls
Den var så billig så jag nästan fick betalt för att jag ville ha den Senaste besikningen var 2002 sen har den varit avstalld sen dess. Är en del rost på den, men inget under på bärande delar mm. Går kanon i motorn, bara gått 13000mil, -95ans årsmodell. Bromsarna kärvar en del men det är inga prob att fixa dem, håller på och pular med det nu. Är ju en del små saker att fixa + lite ny färg med rollern eller liknande men inget stort för att få den att rulla igen.RookieSM skrev:2518501Jag antar att den var billig?
Fast skulle kunna tänka mig nåt liknande själv faktiskt, är den besiktigad? Pris?
Lennartsson skrev:2518972Nej vi har bara Terminator under full koll nu... Dygnet runt.... han har ju tänkt bli en ärbar man i december. Så tills dess sover han bara med ett öga i taget....
erik skrev:2520617Haha, ryktena säger att ni "småjävlas" hela tiden och att Johan är nervös dygnet runt.
Lennartsson skrev:2520701Det är han med all rätt.... Han känner oss och vet att vad som helst kan hända när som helst....När man minst anar smäller det...hehe
Lennartsson skrev:2520701Det är han med all rätt.... Han känner oss och vet att vad som helst kan hända när som helst....När man minst anar smäller det...hehe
erik skrev:2520617Haha, ryktena säger att ni "småjävlas" hela tiden och att Johan är nervös dygnet runt.
hahaha vilket tv-spel är det ifrån?Aviation skrev:2521530http://www.break.com/index/biker_outruns_cops_on_highway.html
De där ni grabbar kan ni ju försöka med äre ljungberg som e ute o motionerar ?
Aviation skrev:2521530http://www.break.com/index/biker_outruns_cops_on_highway.html
De där ni grabbar kan ni ju försöka med äre ljungberg som e ute o motionerar ?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|