här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Evil M skrev:
2518225 Kolla vilken fin motardskåpbil jag skaffat :yoparty
Jag antar att den var billig? ;)

Fast skulle kunna tänka mig nåt liknande själv faktiskt, är den besiktigad? Pris? :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2518470 gillar inte tobbe brunhåriga killar:D

nää inte igår kväll, då tittade han på en blond brud och försökte se ut som en ledsen hundvalp, tror dock inte att han hade någon framgång. tror inte han sa att han kör motard:rolleyes: :) :)

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Aviation skrev:
2518415 Jag hör av mig imorgon här inne på forumet hur de blir, Terminator var o vakta mig på klaras i natt så jag inte va för het på gasen, så ja borde komma upp i tid ;)

Å vi hade koll på vakten...hehehehehehehehe

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
TERMINATOR skrev:
2518424 sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga:tummenupp :tummenupp

Jag känner den lilla snärtan från förr, Men vi kom i kapp dom vid strömpis o fråga om dom skulle med men dom va så duktiga så dom skulle hem :argpådato :D

blom skrev:
2518470 gillar inte tobbe brunhåriga killar:D

börjar bli orolig för dig blom, du verkar inte tänka på mycket annat en sådant, du kasnke är ett av dom där fallen som lever ett dubbel liv:va :tuttar

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2518735

börjar bli orolig för dig blom, du verkar inte tänka på mycket annat en sådant, du kasnke är ett av dom där fallen som lever ett dubbel liv:va :tuttar
ja kanske men tyvär tobbe om nu så är fallet så är jag upptagen:pannkyss

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Aviation skrev:
2518835 Jobbar du där med lenartsson

han har aldrig jobbat:D :D

Lennartsson skrev:
2518703 Å vi hade koll på vakten...hehehehehehehehe

5 min efter att ni åkte kom pikébussen, hade hoppats att dom skulle komma under tiden ni stog där så hade dom fått kolla er lite, vi misstänkte att ni sålde sprit till mindreåriga :D :D :D :D

Last edited:

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
Aviation skrev:
2518835 Jobbar du där med lenartsson

Nej vi har bara Terminator under full koll nu... Dygnet runt.... han har ju tänkt bli en ärbar man i december. Så tills dess sover han bara med ett öga i taget....

TERMINATOR skrev:
2518899 han har aldrig jobbat:D :D

5 min efter att ni åkte kom pikébussen, hade hoppats att dom skulle komma under tiden ni stog där så hade dom fått kolla er lite, vi misstänkte att ni sålde sprit till mindreåriga :D :D :D :D

Det hade ju faktiskt varit tok kul....hehe

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Lennartsson skrev:
2518972 Nej vi har bara Terminator under full koll nu... Dygnet runt.... han har ju tänkt bli en ärbar man i december. Så tills dess sover han bara med ett öga i taget....

jag sover inte alls:näsblod :näsblod

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
RookieSM skrev:
2518501 Jag antar att den var billig? ;)

Fast skulle kunna tänka mig nåt liknande själv faktiskt, är den besiktigad? Pris? :)
Den var så billig så jag nästan fick betalt för att jag ville ha den :) Senaste besikningen var 2002 sen har den varit avstalld sen dess. Är en del rost på den, men inget under på bärande delar mm. Går kanon i motorn, bara gått 13000mil, -95ans årsmodell. Bromsarna kärvar en del men det är inga prob att fixa dem, håller på och pular med det nu. Är ju en del små saker att fixa + lite ny färg med rollern eller liknande men inget stort för att få den att rulla igen.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Lennartsson skrev:
2518972 Nej vi har bara Terminator under full koll nu... Dygnet runt.... han har ju tänkt bli en ärbar man i december. Så tills dess sover han bara med ett öga i taget....

Haha, ryktena säger att ni "småjävlas" hela tiden och att Johan är nervös dygnet runt.:D

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
erik skrev:
2520617 Haha, ryktena säger att ni "småjävlas" hela tiden och att Johan är nervös dygnet runt.:D

Det är han med all rätt.... Han känner oss och vet att vad som helst kan hända när som helst....När man minst anar smäller det...hehe

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Lennartsson skrev:
2520701 Det är han med all rätt.... Han känner oss och vet att vad som helst kan hända när som helst....När man minst anar smäller det...hehe

NO shit, ni lyckades få en 1,5 åring och en 3,5 åring att va tysta i ca 30 min om att ni satt i källaren i fredags, ja då kan vad fan som helst hända

Lennartsson skrev:
2520701 Det är han med all rätt.... Han känner oss och vet att vad som helst kan hända när som helst....När man minst anar smäller det...hehe

jo jag känner er ganska bra dessutom, många av er i 30 år och andra endast 15 år :D :D :D

erik skrev:
2520617 Haha, ryktena säger att ni "småjävlas" hela tiden och att Johan är nervös dygnet runt.:D

nää erik jag är inte närvös men det är jävligt skoj och se ur dom manipulerar folk infiltrerar sig överallt, dom är som jävla parasiter

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Listan över träningsledare har tagit slut...

Två frågor uppstår då. Vem vill träna imorron och/eller vara träningsledare då??

Hur mkt mer ska vi träna i år? Listan måste förlängas isf.

Till helgen är banan uthyrd till Quadfolket så då är det semester för oss.

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen