här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RookieSM skrev:
2507483 18.15 blir det. Ska upp 5 imorrn så senare är inte att tänka på och vänta nån dag till så blir det ju apgammalt. :)

Hjullagren sitter säkert kvar till imorgon.
Tyvärr kan killen som hjälper mig endast tisdagar efter arbetstid och jag är helt beroende av honom så tyvärr :(

Ändra det till: Jäkla skit, det har stånkat ihop sig i verkstan så vi kan inte byta lagret idag:argpådato
Men får jag ju glo på lag-VM med er istället :yoparty :)

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Finns lag-vm, eller vanliga vm också för den delen att ladda ner på lämpligt ställe? Jag har svårt att hitta supermoto filmer från tävlingar så alla tips är välkomna.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2511853 Finns lag-vm, eller vanliga vm också för den delen att ladda ner på lämpligt ställe? Jag har svårt att hitta supermoto filmer från tävlingar så alla tips är välkomna.

ama finns att kolla på men vm blir nog värre tror jag

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Om du inte är snål så finns alla VM-race från i år och förra året att ladda ner. :) www.mediazone.com
$30 så får man se precis allt, det är nästan märkligt att folk hellre sitter på köksstolar. :)

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2512202 ama finns att kolla på men vm blir nog värre tror jag

AMA har jag sett på googlevideo eller vad det heter

RookieSM skrev:
2512547 Om du inte är snål så finns alla VM-race från i år och förra året att ladda ner. :) www.mediazone.com
$30 så får man se precis allt, det är nästan märkligt att folk hellre sitter på köksstolar. :)

Då förmodar jag att det är toppkvalitet på filmerna, eller?

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Nej, livestreaming med DVD-kvalité finns nog inte tillgängligt än. :)
Men det är ju bättre än Google och Youtube.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
RookieSM skrev:
2512885 Nej, livestreaming med DVD-kvalité finns nog inte tillgängligt än. :)
Men det är ju bättre än Google och Youtube.

Är det bara livestreaming eller går det att ladda ner också?

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Åk till motorwallin, köp Castrol GPS och säg att du kör för teknis, du får 40-50% rabatt nånting.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
vart ligger motorwallins? jag ska inte köra iaf de ska ju va regn, men på söndag var det en storr sol :) så ska ja skruva ihop hojen ikvell eller imorn

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2516085 Någon som har 1 liter olja att sälja som ska ut te träningen imorn ?:pannkyss

Jag har mobil 1 helsystet för 100kr/litern. Finns 2 eller 3 liter i "lager" men jag har mer på ingång om du vill ha.

Aviation skrev:
2516364 vart ligger motorwallins? jag ska inte köra iaf de ska ju va regn, men på söndag var det en storr sol :) så ska ja skruva ihop hojen ikvell eller imorn

Vill du inte handla av mig så hittar du motorwallin på aspholmen.

Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
erik skrev:
2516502 Jag har mobil 1 helsystet för 100kr/litern. Finns 2 eller 3 liter i "lager" men jag har mer på ingång om du vill ha.

Vill du inte handla av mig så hittar du motorwallin på aspholmen.

ska du ut o köra på söndag då ? då kan jag köpa 1 liter. om jag inte hinner ut te aspholmen

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2516908 ska du ut o köra på söndag då ? då kan jag köpa 1 liter. om jag inte hinner ut te aspholmen

Jag ska inte ut på söndag, svängde även förbi garaget och insåg att jag lurat dig. Jag hade bara en flaska och den var det bara 7-8 dl kvar i, däremot hade jag en oöppnad Statiol helsyntet ståendes och den kan bli din för endast 85kr. Vill du ha mobil-olja i fortsättningen så kan jag nog ordna men då kräver det lite framförhållning.

Edit: Nya bud, det kommer olja ikväll. 12 liter tror jag det var.

Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Jag hör av mig imorgon här inne på forumet hur de blir, Terminator var o vakta mig på klaras i natt så jag inte va för het på gasen, så ja borde komma upp i tid ;)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Aviation skrev:
2518415 Jag hör av mig imorgon här inne på forumet hur de blir, Terminator var o vakta mig på klaras i natt så jag inte va för het på gasen, så ja borde komma upp i tid ;)

sa du till den blonda som jag sa till dej?? hade du lyssnat på vakten hade du fått ligga:tummenupp :tummenupp

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen