blom skrev:2523560vi kör väl tills snön kommer..
2 dagr bärs jag känner igen det från den goda tidenAviation skrev:2531495ingen träning i helgen, finns det inga bra platser man kan åka på? nån avlägsen grusväg eller så. En på jobbet snacka om nån länga vid en skjutbana som va poppis bland enduro åkare, den gick o stänga av i andra änden så man inte kan få möte. eller blir de en 2 dagars öl drickande
blom skrev:25315132 dagr bärs jag känner igen det från den goda tiden
Aviation skrev:2531495ingen träning i helgen, finns det inga bra platser man kan åka på? nån avlägsen grusväg eller så. En på jobbet snacka om nån länga vid en skjutbana som va poppis bland enduro åkare, den gick o stänga av i andra änden så man inte kan få möte. eller blir de en 2 dagars öl drickande
erik skrev:2532331Grusbus i Villingsberg funkar ju men där är det nog 100 älgjägare att samsas med...
Aviation skrev:2534284poppis o komma förbi på varvstoppet när dom ligger och trycker i sina små skjul
erik skrev:2534441Vi provade förra hösten...
Aviation skrev:2536993ja men då är de ju lungt då kan dom ju inte va så bra på o sikta iaf
nä nu blire väll o ta första ölen då ist
johan stämmer det här?Lennartsson skrev:2536997Eller slå på regndäck och köra på mina gärden i morgon kl 10.00.... Såg oförskämt bra ut på banorna....
blom skrev:2537044johan stämmer det här?
http://kartor.eniro.se/query?what=m...;6564845;;&mop=mr&click_id=Privatperson_ToMap
Ja du borde hitta rätt om du åker efter kartanblom skrev:2537044johan stämmer det här?
http://kartor.eniro.se/query?what=m...;6564845;;&mop=mr&click_id=Privatperson_ToMap
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|