här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Idag är sista tisdagen, är det någon som tänkt köra? Eller hålla mig sällskap, jag åker dit om någon skulle råka komma.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
kan vi inte öppna den så man kan köra snöskooter på den i vinter :)

någon helg till borde vi vell kunna åka med detta väder? ja kan va träningsledare någon helg isf

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
TRÄNING TRÄNING TRÄNING......
Nu börjar Motarden dra mot sitt slut och då börjar inneträningen på alvar. Vi kör 4 kvällar i veckan ihop sen får man träna själv däremellan... Stefan och jag började i måndags. Planen är Må, ti, to och helgen just nu men ändrar sig ju jämt. I kväll kl 19 är det i alla fall ÖKK som gäller. Kom dit nu slöisar så man slipper höra gnäll ni blir trötta i vår. Så mycket roligare åka Mc när man orkar. Blir även massa enduro i vinter för er som har 19-21 tum. Ge inte era motståndare mer försprång än nödvändigt. Vi borde ha en tråd där man varje dag säger när var å hur man tränar. Alltid roligare vara fler...... Kan nån som vet hur man gör starta en sån under Pennybridge tråden om det e ok?????

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
ingen träning i helgen, finns det inga bra platser man kan åka på? nån avlägsen grusväg eller så. En på jobbet snacka om nån länga vid en skjutbana som va poppis bland enduro åkare, den gick o stänga av i andra änden så man inte kan få möte. eller blir de en 2 dagars öl drickande :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2531495 ingen träning i helgen, finns det inga bra platser man kan åka på? nån avlägsen grusväg eller så. En på jobbet snacka om nån länga vid en skjutbana som va poppis bland enduro åkare, den gick o stänga av i andra änden så man inte kan få möte. eller blir de en 2 dagars öl drickande :)
2 dagr bärs:) :tungan :yoparty jag känner igen det från den goda tiden:tuttar

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2531495 ingen träning i helgen, finns det inga bra platser man kan åka på? nån avlägsen grusväg eller så. En på jobbet snacka om nån länga vid en skjutbana som va poppis bland enduro åkare, den gick o stänga av i andra änden så man inte kan få möte. eller blir de en 2 dagars öl drickande :)

Grusbus i Villingsberg funkar ju men där är det nog 100 älgjägare att samsas med...

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Aviation skrev:
2536993 ja men då är de ju lungt då kan dom ju inte va så bra på o sikta iaf :D:tungan
nä nu blire väll o ta första ölen då ist:yoparty

Eller slå på regndäck och köra på mina gärden i morgon kl 10.00.... Såg oförskämt bra ut på banorna....

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
har inga regndäck =/ men ja får åka o öva lite bakhjuls åka eller så på gatan :p sen blire o spara pengar till spanien lägret

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen