här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja vi får se hur det blir.. inget jobb och en liten tjej hemma.. ja ni förstår vad jag menar.. men som sagt vi får se

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Den sista var bäst, tänk er Boliblompa på Hinsan... :jäs
Snacka om katt bland hermelinerna. :D

Men de andra två lät väl bra?

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
hinsan tycker jag låter trevligt :)

Ryktet säger att det finns en del riktiga pinglor som sitter där. Det vore väl något för dig? Sen finns det nog lika många som inte är fullt så trevliga...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
beror ju på vad man tycker är trevligt.. ser ialf ut som att det är slut åkt nu..''

erik kan jag frästa med en husa 04a för en mycket bra peng :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik det är ju inte speciellt roligt om du nu tror det.. jag har inte varit utan en på bra många år... behöver ha loss pengar.. kanske är en billigare hoj det jag söker.. :va

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wwweeeehoooooooooo

Hög + lång = ståhöjd bak + att det kanske går att få in hojar bakom mellersta sätesraden = fem pers och två eller tre hojar samtidigt i bästa fall....

Bifogat

• Ny VW.jpg
    Ny VW.jpg
    42 KB · Visningar: 62
Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Wwweeeehoooooooooo

Hög + lång = ståhöjd bak + att det kanske går att få in hojar bakom mellersta sätesraden = fem pers och två eller tre hojar samtidigt i bästa fall....

har du köpt den ??

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
rainman skrev:
Ska du sova i den ikväll? :)
Det finns bensinvärmare så nog skulle det vara möjligt(men jag vet inte om den funkar).....

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Supermoto skrev:
Det finns bensinvärmare så nog skulle det vara möjligt(men jag vet inte om den funkar).....

Och min fråga blir då..... är det en "bensinare" då? Eller sitter det en dieselvärmare i?
:confused: :rolleyes:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
rainman skrev:
Och min fråga blir då..... är det en "bensinare" då? Eller sitter det en dieselvärmare i?
:confused: :rolleyes:
Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändå ;)

Motorn drivs av bensin enligt den princip Yngve Otto la fram på 1800talet och den tidigare nämnda värmaren drivs av bensin från samma tank. Räcker det??

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Supermoto skrev:
Fattar inte frågan men jag svarar såklart ändå ;)

Motorn drivs av bensin enligt den princip Yngve Otto la fram på 1800talet och den tidigare nämnda värmaren drivs av bensin från samma tank. Räcker det??

Mjo, det är ju så att vissa av dom däringa fordonen drivs av ett bränsle vid namn Diesel... alltså "dieselvärmare" men eftersom man ofta slänger sig med bensinvärmare om alla sorter, så undrade jag helt oskyldigt om vilket bränsle detta fordon kräver.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
rainman skrev:
Mjo, det är ju så att vissa av dom däringa fordonen drivs av ett bränsle vid namn Diesel... alltså "dieselvärmare" men eftersom man ofta slänger sig med bensinvärmare om alla sorter, så undrade jag helt oskyldigt om vilket bränsle detta fordon kräver.
Aha... Men jag är ju inte "man" som du ju vet och skulle såklart aldrig drista mig till ett sånt nybörjarmisstag ;) :hihi

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin