Om han var MAN eller om han gjorde misstag?rainman skrev:Det var ju bara det jag ville kontrollera
Om han var MAN eller om han gjorde misstag?rainman skrev:Det var ju bara det jag ville kontrollera
Kyckling skrev:Om han var MAN eller om han gjorde misstag?
Ville du ha hjälp med att transportera din gamla häck eller??Kyckling skrev:Om han var MAN eller om han gjorde misstag?
just det och just det!! (antar jag )rainman skrev:Vi vet ju redan hur mycket "Man" han är så.... misstaget såklart
Thanx, svinnöjd än så länge. Hoppas man får förbli det oxå...blom skrev:härligt mario
blom skrev:erik det är ju inte speciellt roligt om du nu tror det.. jag har inte varit utan en på bra många år... behöver ha loss pengar.. kanske är en billigare hoj det jag söker..
detär sant... fast 60 lök ät billigterik skrev:Min R6:a är billigare (om man bortser från försäkringen...)
Du ska inte vara så stöddig. jag har sett film på när du skiter i skinnstället på Gelleråsen.Evil M skrev:Är det så här man hanterar en hoj Kyckling?
Men jag klara mitt uppställ på G-åsen utan att ligga och simmaKyckling skrev:Du ska inte vara så stöddig. jag har sett film på när du skiter i skinnstället på Gelleråsen.
Jag har precis hur skoj som helst. Hoppas du får tag på något nytt snart så du kan vara med och leka igen...
Jag kan ju inte riktigt släppa min älskling men det kanske är dags att gå vidare så jag får väl byta avatar då.Supermoto skrev:Kycklo Borde inte du säga åt evil_muuuuu att lägga av att ha DIN hoj aom avatar
Kanske med hot om oxå, hehe
Du kan få tillbaka skrotet om du vill.Evil M skrev:Jag kan ju inte riktigt släppa min älskling men det kanske är dags att gå vidare så jag får väl byta avatar då.
Nej. det är inte så farligt.Evil M skrev:Vad har du fått meka med då? Hörde om växel väljaren av Supermoto idag Hoppas verkligen inte att det medför mer problem, är det mer som strulat än växelväljaren?
"Gått av"....Kyckling skrev:Nej. det är inte vara så farligt.
Det är returfjädern till växelmekanismen som gått av.
(Skitskum brottyta, fabrikationsfel?).
Annars ser det bra ut så jag tror (Ta i trä ) att allt annat klarat sig.
BRA! Skönt att höra att inget smått letat sig iväg...Kyckling skrev:Jaja, har hittat alla delar.
Det var en ren och fin brottyta, så det har inte bilvit några flisor eller smådelar alls.
Att den fått en smäll verkar extremt osannolikt, eftersom det är en fjäder så borde den vara mjuk och böjlig.
I brottet ser det ut att ha varit glashårt. Troligtvis härdningsfel från tillverkningen.
Klart jag ska byta olja och filter, det var ändå dags.... Jag har ju kört 3 timmar...Supermoto skrev:BRA! Skönt att höra att inget smått letat sig iväg...
Kanske vettigt att byta olja + filter ändå för att vara så säker som möjligt!?
Köpt ny fjäder redan? Snart på hjulen igen då
BRA bubben. Du har fattat galoppen ordentligtKyckling skrev:Klart jag ska byta olja och filter, det var ändå dags.... Jag har ju kört 3 timmar...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|