här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
den översta har jag varit med och krigat om :D han skickar även med nya cross kläder för 15lök.. jag snöt nämligen r1an framför näsan på han

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
ja men förmodligen en förnuftig hoj till erik (modellen)
Jo, det är det väl. Om man hittar ett annat exemplar vill säga.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
och det gör man väl om man letar lite :)

Finns ett par stycken som är lite intressanta men jag tror jag lugnar mig lite. Ska fixa lite på R6:an först så den är i säljdugligt skick...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Har väl inte exakt med motard att göra men är ändå roligt...

LÄNK

GO - HUSA - GO :yoparty :banana :tummenupp :tomten

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
eller inte... ska man köra seriös cross så är det japs eller möjligtvis men bara möjligtvis ktm
Nu har du ju fel igen såklart;)
Ska man vinna i MX så gäller det att man är tillräckligt duktig samt att man har ett team bakom sig med tillräckliga resurser. Husa tog flera guld i MX-VM innan pengar till det ströps från de nya fina chokladmakande halvtyskarna :fakta
Smets på sin tid var lika dominerande (tre eller fyra MX-VMtitlar med husa) som vad-heter-han-nu-igen (Everts) som dominerar idag!

Errrrrrrik förresten..... Står inget om byte men kanske...

PS Kollade SM och 2004 kom Huvell 3a i MX3 och 2003 vann Jocke Karlsson 500cc så man MÅSTE inte köra japs....

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag säger bara att husa tyvär inte håller för seriös cross åkning.. fel har jag föresten aldrig :) håkan ``kråkan`` carlqvist van en hel del med privata sattsningar..

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
jag säger bara att husa tyvär inte håller för seriös cross åkning.. fel har jag föresten aldrig :) håkan ``kråkan`` carlqvist van en hel del med privata sattsningar..
Vaddå inte håller?? Nu får du kamma dig!! Klart det gör :fakta
På de femton år husaberg funnits har 17 VM-guld vunnits. Utan en enda 2t och aldrig mindre motor än 350cc. Då är även enduro inräknat såklart iofs.

Konkurrensen var ju lite annorlunda på kråkans tid och tillät att de drack pilsner långt in på kvällarna före rejs osv. Hårdare idag. Sen var ju han SJÄLVFALLET en gudabenådad förare...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Vaddå inte håller?? Nu får du kamma dig!! Klart det gör :fakta
På de femton år husaberg funnits har 17 VM-guld vunnits. Utan en enda 2t och aldrig mindre motor än 350cc. Då är även enduro inräknat såklart iofs.

Konkurrensen var ju lite annorlunda på kråkans tid och tillät att de drack pilsner långt in på kvällarna före rejs osv. Hårdare idag. Sen var ju han SJÄLVFALLET en gudabenådad förare...
köper du eller jag en sådan hoj så håller det helt enkelt inte. dom du snackar om har en budget på mycket mycket daler och kan byta motorer mm hur mycket dom vill. ta gärna diskutionen med j.lennartsson oxå :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka