här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
mario nu lugnar du ner dig lite.. jag är lätt retlig just nu.. och det här är mina peronliga åsikter.. motard och husa= :tummenupp cross och husa = :(

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Hur går det med bulan Jocke? :D
Jorå. Komme rinte kunna åka hoj på ett par veckor bara pga det inte finns hjälmar med speciella uttag för bulor :3freak

Ja visst var det skönt att han berättade det för det märkte FAN inte jag...

@rejser: Trodde frågan gällde dig först oxå när jag såg bilden men om man tar fram förstoringsglaset så kan man känna igen några av pajasarna på läktaren. T.ex de två som retas med mig :smasha
Förresten... Jimmy (som fick hem hojen i förrgår) vill köra med småhjulen i Motala i helgen. Jörgen, Johan mfl skulle tydligen dit. Ska du med och försöka visa vad de grå går för???

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Supermoto skrev:
@rejser: Trodde frågan gällde dig först oxå när jag såg bilden men om man tar fram förstoringsglaset så kan man känna igen några av pajasarna på läktaren. T.ex de två som retas med mig :smasha
Förresten... Jimmy (som fick hem hojen i förrgår) vill köra med småhjulen i Motala i helgen. Jörgen, Johan mfl skulle tydligen dit. Ska du med och försöka visa vad de grå går för???

OM jag hade nån hoj och OM jag inte har en knäskål på höger knä som är dubbelt så stor som den brukar vara så...javisst :4skrika

den nya räsern behövde trimmas serru, det fattades typ 15hk jämfört med Jimmys.
blir nog inte klar förens om ett par veckor...

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Här Mario får du lite inspiration till på söndag. :)

Bifogat

• Motard.jpg
    Motard.jpg
    42.3 KB · Visningar: 70

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kyckling skrev:
Här Mario får du lite inspiration till på söndag. :)
Ful hoj såklart men vad är det för spel som ger sånna underbara möjligheter??

Ska snart ge mig på hojen + bussen igen. Nnå som är sugen att ge stöd i mekandet??

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ska fixa sista detaljerna på husan inför imorron, försöka få bort tändningslåset på yamman samt se till att det går lätt att lasta hojen i bussen.

Ska ut och åka lite nu men om nån vill komma förbi så går det bra att slå en signal först :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
ska fixa sista detaljerna på husan inför imorron, försöka få bort tändningslåset på yamman samt se till att det går lätt att lasta hojen i bussen.

Ska ut och åka lite nu men om nån vill komma förbi så går det bra att slå en signal först :)

Jag ska också meka R6 idag, nya drivpaketet kommer levererat till garaget i eftermiddag, får det dessutom monterat eftersom kedjan måste nitas och jag inte har nitverktyg. Snacka om service :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Erik :7peta Här snackar vi motard :fakta :smasha ;)

En snabb bild efter dagens och gårdagens jobb.

Bifogat

• Copy of IMG_0005.JPG
    Copy of IMG_0005.JPG
    102.7 KB · Visningar: 68

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Årspremiär på 17"

Igår fick jag äntligen komma ut på 17" igen. Det var svinhalt med minusgrader både inne i hallen och i slicksen :crash som returnerade i två mindre klotningar men ta det lugnt, det är ingen fara med mig ;)
Fick låna däcksvärmare och sen gick det att köra lite men de som hade regndäck var lite svåra att rå på (hade inget att göra med att de placerade sig typ som 5a och 17e i SM förra året, hehe).
Fick till lite dejliga slajdar även om det är LÅNGT kvar tills jag faktiskt skulle tjäna nåt i varvtider på dem, hehe.

När vi närmade oss Örebro kläcktes idén att vi skulle åka till MArieberg och kolla lite minimoto. Som tur är fick jag låna ett par hojar och JÄVLAR så skoj det är. Jag vill ha en jag oxå :D

Bifogat

• Copy of motala 028.jpg
    Copy of motala 028.jpg
    78.4 KB · Visningar: 59
  • Copy of motala 038.jpg
    Copy of motala 038.jpg
    127.1 KB · Visningar: 61
  • Copy of motala 092.jpg
    Copy of motala 092.jpg
    105 KB · Visningar: 61
  • Copy of motala 121.jpg
    Copy of motala 121.jpg