blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
mario nu lugnar du ner dig lite.. jag är lätt retlig just nu.. och det här är mina peronliga åsikter.. motard och husa= cross och husa =
blom skrev:ja det var en riktig motardbula
MOHAHAHAHAHAerik skrev:Ännu bättre blev det när Linus talade om att det gick bara...
Jorå. Komme rinte kunna åka hoj på ett par veckor bara pga det inte finns hjälmar med speciella uttag för bulorerik skrev:Hur går det med bulan Jocke?
Supermoto skrev:@rejser: Trodde frågan gällde dig först oxå när jag såg bilden men om man tar fram förstoringsglaset så kan man känna igen några av pajasarna på läktaren. T.ex de två som retas med mig
Förresten... Jimmy (som fick hem hojen i förrgår) vill köra med småhjulen i Motala i helgen. Jörgen, Johan mfl skulle tydligen dit. Ska du med och försöka visa vad de grå går för???
Kyckling skrev:Här Mario får du lite inspiration till på söndag.
var och hur har kycklo gjort detKyckling skrev:Här Mario får du lite inspiration till på söndag.
Ful hoj såklart men vad är det för spel som ger sånna underbara möjligheter??Kyckling skrev:Här Mario får du lite inspiration till på söndag.
vad ska du göra?Supermoto skrev:Ful hoj såklart men vad är det för spel som ger sånna underbara möjligheter??
Ska snart ge mig på hojen + bussen igen. Nnå som är sugen att ge stöd i mekandet??
det är ju tvi motorKyckling skrev:Här Mario får du lite inspiration till på söndag.
Supermoto skrev:ska fixa sista detaljerna på husan inför imorron, försöka få bort tändningslåset på yamman samt se till att det går lätt att lasta hojen i bussen.
Ska ut och åka lite nu men om nån vill komma förbi så går det bra att slå en signal först
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|