här snackar VI motard

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
Supermoto skrev:
Vad syftar du på nu ditt lilla kräk?

jag är inget :zpy
syftade på att ni tyckte den utannonserade hojen var dyr. i texten stod det att det var en -00 o då var den dyr men det är faktiskt en -04 lr -05 på bilden. långsökt? tycker inte jag för jag har rätt
nåt mongo som vill köra en sväng ikväll o sen åka till SpermaHaren o hjälpa honom sno sin egen hoj?
//m

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
mindraper skrev:
jag är inget :zpy
syftade på att ni tyckte den utannonserade hojen var dyr. i texten stod det att det var en -00 o då var den dyr men det är faktiskt en -04 lr -05 på bilden. långsökt? tycker inte jag för jag har rätt
nåt mongo som vill köra en sväng ikväll o sen åka till SpermaHaren o hjälpa honom sno sin egen hoj?
//m
Vilken jävla bild talar du om :va
Du kan inte bara syfta rakt ut i tomma luften :fatta!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Lördag 2/4 + söndag 3/4 bygger vi på banan !!!
Har du en traktor så ta med den :tummenupp :)
Vanlig volvo, typ 240, 740, 940, 850, V70 osv räknas INTE i det här fallet tyvärr.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu tar jag min caféfighter och drar ut till Täby...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
cross styre eller?
Näe, blir för mkt jobb. Men jag tror jag ska lacka andra tanken och kutsen svart och köra med den såhär ett tag.
Inte riktigt en streetfighter men med clip-on blir det en caféfighter :)

Bifogat

• Copy of Caféfighter.JPG
    Copy of Caféfighter.JPG
    89 KB · Visningar: 56

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Evil M skrev:
vad mer än bakskärmen var kolfiber? Jag tyckte bara att det var bakskärmen iaf. Jag kanske behöver :cool:
Ljuddämpartrattslutmuffprylen var kolfiber också... Så du behöver nog :cool:
:D
Håller med, kylarvingar och framskärm _ser_ inte ut som fiber...
Sen hade det varit schnüggare med svart tank till det där...
Men köp den Erik och fixa det ordentligt... :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Visst var det lite överdrivet att kalla den för "kolfiberhusa" men det finns inte mer än en handfull sånna skärmar i landet så _lite_ rätt hade han ju.
Lyktmask och framskärm vet jag man kan köpa i düskland och sen behövs ju bara kylarvingarna = P.O.R.R

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Jocke, vet du vad är det för skillnader på en 640 mellan olika årsmodeller? -01,02 och -03 är de modeller som är aktuella...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
Jocke, vet du vad är det för skillnader på en 640 mellan olika årsmodeller? -01,02 och -03 är de modeller som är aktuella...
Tjae....
01 var rätt dålig, 02 blev lite bättre men sen blev det sämre igen till 03. Inte en aning. Det brukar vara snack om att de tkom fläkt nåt år och nåt år fanns elstart men jag tror de fick nån slags high-flow topp till 03 iaf som tydligen ska vara bra...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Tjae....
01 var rätt dålig, 02 blev lite bättre men sen blev det sämre igen till 03. Inte en aning. Det brukar vara snack om att de tkom fläkt nåt år och nåt år fanns elstart men jag tror de fick nån slags high-flow topp till 03 iaf som tydligen ska vara bra...

Inget stort som "alla" vet om i alla fall alltså... Då är det säkert ingen årsmodell man behöver akta sig för av de nyare.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka