blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja förklara nu
Supermoto skrev:Vad syftar du på nu ditt lilla kräk?
Vilken jävla bild talar du ommindraper skrev:jag är inget
syftade på att ni tyckte den utannonserade hojen var dyr. i texten stod det att det var en -00 o då var den dyr men det är faktiskt en -04 lr -05 på bilden. långsökt? tycker inte jag för jag har rätt
nåt mongo som vill köra en sväng ikväll o sen åka till SpermaHaren o hjälpa honom sno sin egen hoj?
//m
Näe, blir för mkt jobb. Men jag tror jag ska lacka andra tanken och kutsen svart och köra med den såhär ett tag.blom skrev:cross styre eller?
Ljuddämpartrattslutmuffprylen var kolfiber också... Så du behöver nogEvil M skrev:vad mer än bakskärmen var kolfiber? Jag tyckte bara att det var bakskärmen iaf. Jag kanske behöver
Tjae....erik skrev:Jocke, vet du vad är det för skillnader på en 640 mellan olika årsmodeller? -01,02 och -03 är de modeller som är aktuella...
Supermoto skrev:Tjae....
01 var rätt dålig, 02 blev lite bättre men sen blev det sämre igen till 03. Inte en aning. Det brukar vara snack om att de tkom fläkt nåt år och nåt år fanns elstart men jag tror de fick nån slags high-flow topp till 03 iaf som tydligen ska vara bra...
Jag kommer med min killer mazda! Fast nu finns det inga däck att släpa längre så den kanske inte behövs? Är pinnarna borta som räckena satt i?mindraper skrev:Glöm inte att komma och jobba på banan på nu på Lördag klockan tio
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|