blom skrev:så erik menar att någon låg och mekade med en husa 05a idag
snackade med en kille från gävle i torsdags som körde motard.. han hade kört husa men skulle nog aldrig mer göra det sa han.. nu körde han ktmerik skrev:Linus kollade varför det var en pöl under Jockes hoj, det kom väl 4 droppar och inget mer så det var lugnt, tog mest kortet för att kunna retas när de säger att husa är så bra...
blom skrev:snackade med en kille från gävle i torsdags som körde motard.. han hade kört husa men skulle nog aldrig mer göra det sa han.. nu körde han ktm
men erik.. killen tävlar och sådana killar sköter sakerna vilket du borde veta... det finns dom som åker cross på hög nivå som säger att det inte håller..erik skrev:Smaken är som baken...
Sätt vilket fucko som helst på en riktig racemaskin, t.ex 250Gp, 2-t cross eller en husa. Efter ett tag kommer den rasa om de inte håller efter maskinen, hur många skulle inte skylla på dålig kvalitet? Skulle tro att husans rykte kommer från sådana incidenter. Högt effektuttag kräver mer service. Sen att det finns fel på vissa årsmodeller går ju inte att snacka bort men sukka har ju haft strul med kamkedjesträckare på "alla" GSXR av sent nittital, R1 -98 hade strul med kopplingen m.m.
äter du nu igenTERMINATOR skrev::corn :corn
igen?? hade för fan inte ätit sen superkocko´s brakfrulleblom skrev:äter du nu igen
nä jag menar ju det en brakfrulle och du äter igen du nöjde dig ju inte med att äta för 20 kr du ville ju äta ägg för 40TERMINATOR skrev:igen?? hade för fan inte ätit sen superkocko´s brakfrulle
blom skrev:nä jag menar ju det en brakfrulle och du äter igen du nöjde dig ju inte med att äta för 20 kr du ville ju äta ägg för 40
jappTERMINATOR skrev:nu kan vi fortsätta i rätt tråd
blom skrev:tycker att det har varit många husor till salu nu
Tengil skrev:Erik: Blir det några bilder postade från i söndags?
erik skrev:Driver du med mig? Scrolla upp lite i denna tråd så finns det ett par stycken.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|