nu har jag varit och köpt det man kan köra katan, gixxrar från fan. tl100r mm mm mmSupermoto skrev:
Vart köpte du det för 199kr?blom skrev:nu har jag varit och köpt det man kan köra katan, gixxrar från fan. tl100r mm mm mm
Just ja dom säljer ju begagnade spel oxå. Då ska jag kolla på Game vid marieberg i morgon efter banbygget om det kan tänkas finnas nått där.blom skrev:ett beg på game
Jepp jag var där i lördags. Kom dit vid 11tiden och då hade dom nästan fått ner hela stängslet från stolparna. En grävmaskin var där och gjorde nya hål uppe på vallen där stängslet skulle flyttas till. När stängslet var helt borta från stolparna var kl runt 12 och då var det grilldags. Stefan och Hoff drog det ni hade gått igenom på mötet i onsdags. Efter mötet pös jag iväg en sväng in mot stan för jag hade ärenden där men åkte tillbaka när det var klart och då hade dom fått i hälften av stolparna uppe på vallen. När stolparna var på plats snacka vi lite skit mm.Supermoto skrev:Martin! Var du ute i helgen och grillade?
Hur mkt gjorde ni osv osv??
Berätta!
Talade med Stefan igår kväll och det hade tydligen varit riktigt okej att köra på befintlig banaEvil M skrev:Jepp jag var där i lördags. Kom dit vid 11tiden och då hade dom nästan fått ner hela stängslet från stolparna. En grävmaskin var där och gjorde nya hål uppe på vallen där stängslet skulle flyttas till. När stängslet var helt borta från stolparna var kl runt 12 och då var det grilldags. Stefan och Hoff drog det ni hade gått igenom på mötet i onsdags. Efter mötet pös jag iväg en sväng in mot stan för jag hade ärenden där men åkte tillbaka när det var klart och då hade dom fått i hälften av stolparna uppe på vallen. När stolparna var på plats snacka vi lite skit mm.
I söndags skulle några dit och soppa bort askan mm efter eldningen sen skulle Jimmy bla köra lite med sin hoj på gruset.
Så det som är gjort i lördags är att nästan alla stolpar är på plats i sina nya hål på vallen, rishögen är uppeldad, stängslet låg kvar där stolparna stod förut. Eventuelt skulle dom låna traktorn som crossbanan har i söndags och dra loss 5-6 stolpar som satt för hårt för handkraft.
trode du skulle välja en släpvagn dåKyckling skrev:De hade bara snälla saker att säga om Husan.
Om jag bara skulle få äga en enda motorcykel till i livet så är det möjligt att jag skulle välja den här."
Tydligen så missade du att det var ett citat från Expressen.blom skrev:trode du skulle välja en släpvagn då
FEGISKyckling skrev:Tydligen så missade du att det var ett citat från Expressen.
Och alltså inte mina ord eller uppfattningar.
Om JAG skulle få välja EN mc och bara ha DEN resten av livet så skulle jag nog välja en helt annan hoj. En hoj som håller läääänge och inte behöver renoveras så ofta.
tydligen så MISSADE du IRONIN i MITT inläggKyckling skrev:Tydligen så missade du att det var ett citat från Expressen.
Och alltså inte mina ord eller uppfattningar.
Om JAG skulle få välja EN mc och bara ha DEN resten av livet så skulle jag nog välja en helt annan hoj. En hoj som håller läääänge och inte behöver renoveras så ofta.
Kyckling skrev:Om JAG skulle få välja EN mc och bara ha DEN resten av livet så skulle jag nog välja en helt annan hoj. En hoj som håller läääänge och inte behöver renoveras så ofta.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|