här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
raukroland skrev:
Vem åker Highland 950 i Örebrotrakten?!?
Såg den ett par gånger och åkte dessutom framför och bakom den från Örebro till Ekeby i lördags...
Den verkade gå rätt bra även om han hade toppbox på den... :yoparty :D
Han som har Connys Däck har en sån, är han på väg hem lär han åka den vägen också. Jag försökte övertyga honom att testa den på gokartbanan förra året men han dök aldrig upp.. :D

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
RookieSM skrev:
Han som har Connys Däck har en sån, är han på väg hem lär han åka den vägen också. Jag försökte övertyga honom att testa den på gokartbanan förra året men han dök aldrig upp.. :D
Jaha, var det han... Tyckte jag kände igen honom från någonstans när han gled upp jämsides utanför Norra bro och flinade... :D :D :D
Den hängde med bra upp till 180 iaf...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
Kan bara hålla med...

Vad ska man med en sån till?:va?
Duger inte att rejsa med och saknar trevliga gatattribut som 640n har (talar 05 nu) såsom elstart osv....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Var ute och tittade på banan idag en sväng. Ser riktigt bra ut, det börjar likna en bana till slut :tummenupp :hoppa

Nån som har ett program med bra möjligheter att sätta ihop panoramabilder i förresten??

Bifogat

• Copy of 050515 - Täby 001.jpg
    Copy of 050515 - Täby 001.jpg
    104.4 KB · Visningar: 87
  • Copy of 050515 - Täby 002.jpg
    Copy of 050515 - Täby 002.jpg
    101.8 KB · Visningar: 85
  • Copy of 050515 - Täby 003.jpg
    Copy of 050515 - Täby 003.jpg
    109 KB · Visningar: 85
  • Copy of 050515 - Täby 004.jpg
    Copy of 050515 - Täby 004.jpg
    100.7 KB · Visningar: 84

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Var ute och tittade på banan idag en sväng. Ser riktigt bra ut, det börjar likna en bana till slut :tummenupp :hoppa

Nån som har ett program med bra möjligheter att sätta ihop panoramabilder i förresten??

Ser lovande ut, man kanske skulle svänga förbi i veckan och kolla läget.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Evil M skrev:
Står ju att det är en 05a men motorn är ju från en 04a vad jag kan se och har för mig från mässan.

Kul att se att det händer nått med banan, tänkte på det hur det gick häromdagen. Hoppas jag har en hoj tills banan är klar bara.
Hur ser du att motorn är en 04a?? Kicken är från 05 iaf...
Vill minnas att vi kom fram till att det var en 04 men minns inte vad som gjorde det... Bromsar är 05, svingen är 04, plasten är 04. Å ena sidan ser den ut exakt som en 04 Force med 05-bromsar men å andra sidan kan det vara en 05 med Force-plast. Det som förbryllar är Force-gaffeln med radialoket på tycker jag.

Banan bli klar endast om det kommer in pengar från oss alla. Ingen deg = ingen bana. Tyvärr...
Men just nu ser det ju bra ut, frågan är bara hur långt de pengar vi har nu räcker.....

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Supermoto skrev:
Hur ser du att motorn är en 04a?? jadajadajada

Banan bli klar endast
Tänkte mest på transmissionskåpan med oljepåfyllningslocket som ligger helt plant, men det kan ju vara en 05 motor med 04a transmissionkåpa? Sen tyckte jag kicken såg ut att vara från 04a men ser nu att det är 05 kick. Men har för mig att han även sa att det var 04ans motor i den. Kommer inte ihåg riktigt. Var det inte rent av en Force hoj han utgått från?

Sålt många lotter/t-shirts?

Jag ska ha 2lotter + iaf en T-Shirt

[edit] Sökte lite och hitta detta från en tråd om mässan, Supermoto har skrivit: För er som är intresserade kan jag tala om att Kolfiberhusan kan köpas i det utförandet för endast 149.900:-

Fast då har man utgått från en vanlig FS och inte en force (tank, sadel mm är inräknat) samt att motorn är en 670cc variant med massa lull-lull i
149.900 gjorde att tillbehörslistan blev ett helt A4.

Så då är det nog en force iaf.

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På söndag ska jag köra rejs i Sommen, strax norr om Tranås. Vore skoj om de som är lite intresserade hängde på och glodde.
Kan utlova bra rejsing och att jag ska göra vad jag kan...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
På söndag ska jag köra rejs i Sommen, strax norr om Tranås. Vore skoj om de som är lite intresserade hängde på och glodde.
dina 15 min är över nu mario :D

nä det går nog bra :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:

Dåligt väder är det enda som eventuellt kan stoppa min närvaro.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
Dåligt väder är det enda som eventuellt kan stoppa min närvaro.
näää Erik då tar vi bilen, vi ska kolla dampmoto när han har hjärnsläpp över mållinjen, det är skit kul att se :D :D :D :D det skulle vara var mans rättighet att få se :D :D :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TERMINATOR skrev:
näää Erik då tar vi bilen, vi ska kolla dampmoto när han har hjärnsläpp över mållinjen, det är skit kul att se :D :D det skulle vara var mans rättighet att få se :D :D
HEHEHE. Nu ska vi inte tro för mycket eftersom jag nu får slåss mot alla de stora grabbarna. Iofs är Martin Lind på VM-rejs så jag kanske har en chans på pallen igen, hehe :3freak :hihi

Mer info för tider osv hittar ni här.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...