här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
HEHEHE. Nu ska vi inte tro för mycket eftersom jag nu får slåss mot alla de stora grabbarna. Iofs är Martin Lind på VM-rejs så jag kanske har en chans på pallen igen, hehe :3freak :hihi

Mer info för tider osv hittar ni här.

det kvittar om du kommer sist så kommer vi och kollar iallafall

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
är bevik nästa tävling för dej jocke
Jepp!

Före det hoppas jag på en träning på Sviestad, den 31a, samt en helg på Åland (NU JÄVLAR!!).

Möte ikväll på Täby förresten för de som vill komma.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Jepp!

Före det hoppas jag på en träning på Sviestad, den 31a, samt en helg på Åland (NU JÄVLAR!!).

Möte ikväll på Täby förresten för de som vill komma.[/QU

ok, bra då vet jag

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Kom ni fram till något på motardmötet?
Schaktningen är klar och asfalt är beställd :tummenupp

Har vi lite flax lägger vi första varven på banan till midsommar :hoppa :jäs :yoparty :banana

Nu vill det till att vi betalar skiten oxå. Alla vill väl ha en 525SMR för 200:- !?
Tänkte väl det, så nu ser ni till att köpa lotter av mig.
Sen vore det toppentoppen om jag kunde få några intresserade att säga till mig om ni kan tänka er att ställa upp som funktionärer på tävlingar. Både motard och Rally (om vi hjälper bilfolket hjälper de oss). Rally redan till helgen den 29e.

Kan inte ni ladda hem och skriva ut sponsorinfo och ge till era arbetsgivare och förklara att vi förhoppningsvis kör till midsommar eller strax därefter.
Sen vill ni såklart ha en ny hoj. Info om det finner ni HÄR.
Sen har jag mfl köpt andelar i banan som ger en del avkastning. Kanske inte intressant om man inte kör själv men HÄR finns info om det.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi hade ju ett möte i tisdags som några av er känner till.
Här kommer en del av vad som sades, klippt från ett mail jag just skickat...

Hoff kunde glatt meddela att asfalt till banan nu är beställd och att vi kan åka första varven kring midsommar om vi har lite flax. Han berättade även en del om vår ekonomi och det ser väl ok ut men vi behöver fruktanslöst mycket mer pengar för att betala för asfalt, grus osv osv. Se till att köpa träningskort, andelar osv.

Sen kommer en vädjan till samtliga. På Söndag anordnar Teknis ett Rally i skogarna kring Ånnaboda. Det behövs funktionärer till detta. Om inte vi hjälper bilfolket så hjälper inte de oss och då får vi svårt att ordna rejs. Det handlar bara om några få timmar på söndag, samling vid backen i Ånnaboda runt halv tio och rallyt håller på till ca klockan två. Anmälan görs till Hoff på 070-6472272 där ni även får reda på mer exakta tider.

Det är nära till hjulafton nu…

Jag jobbar dessutom för att få fram färska flygbilder över banan om nån vill ha.

/Jocke

Så om nån i PBR kan tänka sig att flagga lite på söndag vore jag jäkligt tacksam. Är det sen nån som kan tänka sig att flagga när jag ska rejsa är jag lika tacksam.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Vi hade ju ett möte i tisdags som några av er känner till.
Här kommer en del av vad som sades, klippt från ett mail jag just skickat...

Hoff kunde glatt meddela att asfalt till banan nu är beställd och att vi kan åka första varven kring midsommar om vi har lite flax. Han berättade även en del om vår ekonomi och det ser väl ok ut men vi behöver fruktanslöst mycket mer pengar för att betala för asfalt, grus osv osv. Se till att köpa träningskort, andelar osv.

Sen kommer en vädjan till samtliga. På Söndag anordnar Teknis ett Rally i skogarna kring Ånnaboda. Det behövs funktionärer till detta. Om inte vi hjälper bilfolket så hjälper inte de oss och då får vi svårt att ordna rejs. Det handlar bara om några få timmar på söndag, samling vid backen i Ånnaboda runt halv tio och rallyt håller på till ca klockan två. Anmälan görs till Hoff på 070-6472272 där ni även får reda på mer exakta tider.

Det är nära till hjulafton nu…

Jag jobbar dessutom för att få fram färska flygbilder över banan om nån vill ha.

/Jocke

Så om nån i PBR kan tänka sig att flagga lite på söndag vore jag jäkligt tacksam. Är det sen nån som kan tänka sig att flagga när jag ska rejsa är jag lika tacksam.

jag skulle gärna hjälpa er men jag har huset fullt på söndag, men gärna en annangång

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ny toppfartsnotering med Husaberg :yoparty :3freak :banana

Bifogat

• 223.jpg
    223.jpg
    21.6 KB · Visningar: 201

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Snart dags för nästa rejs i bevikscupen så det är läge att ni börjar hitta på mindre lama ursäkter än förra gången för att inte komma!!!
Perkulatorn oräknat såklart :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Snart dags för nästa rejs i bevikscupen så det är läge att ni börjar hitta på mindre lama ursäkter än förra gången för att inte komma!!!
Perkulatorn oräknat såklart :tummenupp

Jag har nog inga ursäkter, därför dyker jag givetvis upp. :tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection