Ja jäklar vad det tog sig...erik skrev:Sen kan vi ju hålla elden igång med lite chips... (För er som inte vet så brinner chips bra som fan, Kyckling och jag provade på midsommar)
Ja jäklar vad det tog sig...erik skrev:Sen kan vi ju hålla elden igång med lite chips... (För er som inte vet så brinner chips bra som fan, Kyckling och jag provade på midsommar)
blom skrev:
ja eller dig som jobbar så mycket och drar in fliserik skrev:Det vore nåt för dig
ja dom kostar väl så där 3-400 spännEvil M skrev:Den var inte direkt billig. En Webcam fick man med oxå, det var inte dåligt
Evil M skrev:Den var inte direkt billig. En Webcam fick man med oxå, det var inte dåligt
erik skrev:Det är egentligen en orginalkam där man moterat dit en webkamera, kameran skickar via GPRs en film till hondas superdator som samlar information om hur motorn arbetar. Informationen används sedan för att kartlägga förarnas körbeteende i syfte att sälja reklam, de som kör fort får reklam om Öhlinsdämpare och diverse prestandahöjande tillbehör medans de som kör lite saktare får tips om coola slip-on, "snabba" klistermärken och andra produkter som förlänger snoppen när man raggar fjortisar vid korvmojen. Påminner till stor del om det som i datavärlden kallas för spyware men då honda marknadsför detta som trim har ingen reagerat förrän nu. Så är det!!!
Har du inte sett bilderna?! Hela jäkla hojen är ju fullsmetad med klisterklabbor.TERMINATOR skrev:Hur många klistermärken har du fått??
Kyckling skrev:Har du inte sett bilderna?! Hela jäkla hojen är ju fullsmetad med klisterklabbor.
Möjligen tid, men pengar vettefasen.blom skrev:var snäll mot erik nu han har lagt ner mycket pengar och tid på sin moppe
Kyckling skrev:Möjligen tid, men pengar vettefasen.
blom skrev:erik hur går det med motard planerna?
ja det är snart lite sent för tokbra byten..erik skrev:Har inte hunnit kolla något alls på ett par dagar, ska kolla lite i veckan men blir det inget byte åker yamahan ut på annons.
blom skrev:ja det är snart lite sent för tokbra byten..
blom skrev:folk vill köra is,, även du tror jag
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |