här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
såg annonsen igår och skrattade lite....

undrar vilka kolvAR det är som är i titan?
det är inte öhlinare bak iaf på den och jag vet inte om springzz, som det står på gaffeln, jobbar med öhlins.
70 på hjulet har Martin inte ens i årets hoj så det verkar oxå överdrivet.

Det är troligen en av de värsta hojarna som finns i landet idag men 80 lök verkar lite häftigt. Ring och bjud honom 65 och se vad han säger.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Att ha en så häftig hoj och inte ens veta att det heter motard och inte montard ökar ju inte på trovärdighetsfaktorn heller.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Imorron arbetsdag på Täby.

Kom ni som kan :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Annonsen var på riktigt alltså :confused: :confused:

Han tryckte bort samtal hela dagen när jag la upp annonsen nämligen...

Har inte pratat med honom men jag tyckte mig känna igen både hojen och annonsören från en husa-annons som fanns för inte så länge sedan, dock med mer "normalt" pris. Därför gissade jag att annonsen blev raderad pga försäljning.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
Har inte pratat med honom men jag tyckte mig känna igen både hojen och annonsören från en husa-annons som fanns för inte så länge sedan, dock med mer "normalt" pris. Därför gissade jag att annonsen blev raderad pga försäljning.
Fakta är det vi vill ha lillErik. Fakta :fatta!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:

Jag gjorde egen fakta av mina teorier, det är skitbra. Dock brukar det ofta leda till felaktigheter. :D

På tal om fakta kanske det kan komm lite intressant sådan senare ikväll.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:

Nu ska du få fakta!

Jag skulle kolla på en husa ikväll, han skulle komma upp från Gbg för att byta mot min R6:a men hade en som skulle kolla på den idag först, givetvis blev den såld... Jakten går vidare.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
Nu ska du få fakta!

Jag skulle kolla på en husa ikväll, han skulle komma upp från Gbg för att byta mot min R6:a men hade en som skulle kolla på den idag först, givetvis blev den såld... Jakten går vidare.
Tråkigt :huvet

Dax att köpa en 06a nu erik :7peta
Husaberg_FE_450e_li90.sized.jpg

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
den var ju faktiskt inte så fin ..... ska mario fläska till med en 07a nästa vända :hihi hört att dom blir oranga då :rolleyes: :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
den var ju faktiskt inte så fin ..... ska mario fläska till med en 07a nästa vända :hihi hört att dom blir oranga då :rolleyes: :D
Jag stör mig lite på att hålet för luftutsläpp är helt runt + dekalen på kylarvingen ser lite knasig ut. Om bara tanken + vingarna passar på min så kan det nog bli bra.

Vy uppifrån
Husaberg_FE_450e_oben.sized.jpg

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Hur många motarder finns det i stan? Jag tycker jag börjar se fler och fler överallt, både rejs och touring, och känner inte igen nån, jag känner bara igen oss som kör(försöker) bana.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Här har du en. :hej
(Men mig har du nog inte sett, för jag har varken kört bana eller buskört inne i stan).

För övrig vill jag bara tillägga att JÄVLA SKITHUSABERG!!!!!!!
Skulle meka lite idag men fick åka hem med ogjort ärende pga att inte ett enda verktyg i garaget passade när jag skulle ha bort tändstiftet.

Vad ska man ha för nått till det? funkar det med en sån där rörhylsa som är 6-kantspressad i ändarna? Och vad är det för dimension på stiftet?

Finns det något tokbra litet fint verktyg man kan köpa billigt någonstans så får ni gärna tipsa om det.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
För övrig vill jag bara tillägga att JÄVLA SKITKYCKLING!!!!!!!
Skulle meka lite idag men fick åka hem med ogjort ärende pga att inte ett enda verktyg i garaget passade när jag skulle ha bort tändstiftet.

Vad ska man ha för nått till det? funkar det med en sån där rörhylsa som är 6-kantspressad i ändarna? Och vad är det för dimension på stiftet?

Finns det något tokbra litet fint verktyg man kan köpa billigt någonstans så får ni gärna tipsa om det.

Biltemas hylsa? Har en sats med 3/8" fäste och i den finns två hylsor, den mindre borde väl passa även husaberg om det inte är exeptionellt trångt.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...