erik skrev:
blom skrev:
Supermoto skrev:Imorron arbetsdag på Täby.
Kom ni som kan
Supermoto skrev:
Supermoto skrev:Annonsen var på riktigt alltså
Han tryckte bort samtal hela dagen när jag la upp annonsen nämligen...
Fakta är det vi vill ha lillErik. Faktaerik skrev:Har inte pratat med honom men jag tyckte mig känna igen både hojen och annonsören från en husa-annons som fanns för inte så länge sedan, dock med mer "normalt" pris. Därför gissade jag att annonsen blev raderad pga försäljning.
Supermoto skrev:Fakta är det vi vill ha lillErik. Fakta
Supermoto skrev:Fakta är det vi vill ha lillErik. Fakta
Tråkigterik skrev:Nu ska du få fakta!
Jag skulle kolla på en husa ikväll, han skulle komma upp från Gbg för att byta mot min R6:a men hade en som skulle kolla på den idag först, givetvis blev den såld... Jakten går vidare.
Jag stör mig lite på att hålet för luftutsläpp är helt runt + dekalen på kylarvingen ser lite knasig ut. Om bara tanken + vingarna passar på min så kan det nog bli bra.blom skrev:den var ju faktiskt inte så fin ..... ska mario fläska till med en 07a nästa vända hört att dom blir oranga då
Kyckling skrev:För övrig vill jag bara tillägga att JÄVLA SKITKYCKLING!!!!!!!
Skulle meka lite idag men fick åka hem med ogjort ärende pga att inte ett enda verktyg i garaget passade när jag skulle ha bort tändstiftet.
Vad ska man ha för nått till det? funkar det med en sån där rörhylsa som är 6-kantspressad i ändarna? Och vad är det för dimension på stiftet?
Finns det något tokbra litet fint verktyg man kan köpa billigt någonstans så får ni gärna tipsa om det.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |