här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Det där har vi ju redan gått igenom....

Småbarn != total avskärmning från världen :mattias

Peter som vann sista rejset har en dotter (~) som är mindre än ett år t.ex :fakta
Hon hejade fram sin pappa iförd ett par Peltor Kids. (det kanske var det som gjorde att han vann, den fan :va)
sen måste tilläggas att vissa har det värre än anndra,, med barnvakter mm.

det var som när tengil frågade om jag skulle med ner i lokalen och fulmeka lite en kväll kl 19,30 när jag hade molly.. det funkar ju inte så bra kanske. efter som hon sover vid 20 tiden typ :)

annars ska man klart ta med sina barn på allt man kan.. både roligt och nyttigt för alla :)

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
Vaddå inte möjlighet?????
200:- kostar en träning om du inte anmält dig till nästkommande tävling. Transport är väl inte att betrakta som ett problem!? Om det skulle vara det så hjälper jag dig så klart!!!

Jag orkar fan inte kränga dubbdäck :död Får nog köpa en omgång storhjul till och låta knottrissarna sitta året om....

Det är inte ekonomi eller transport som är problemet.
(Vill du ha med mig så får du banne mig transportera mig dit oxå).
utan snarare det faktum at det kom lite hastigt på att åka till Lindköping och köra på tisdagkväll när man får reda på det på måndagen.
Däremot skulle jag kunna följa med och titta ikväll om det inte vore för det fina vädret.
(Sitta och harva i bil 11mil när det är som finast väder låter inte så lockande)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
Det är inte ekonomi eller transport som är problemet.
(Vill du ha med mig så får du banne mig transportera mig dit oxå).
utan snarare det faktum at det kom lite hastigt på att åka till Lindköping och köra på tisdagkväll när man får reda på det på måndagen.
Däremot skulle jag kunna följa med och titta ikväll om det inte vore för det fina vädret.
(Sitta och harva i bil 11mil när det är som finast väder låter inte så lockande)

Hjälp mig att last upp inför morgondagens träning istället. Kommer åka ut runt 18:00 till Kumla om det kan vara intressant.

Zandrah

Guest
Sitter just nu å väntar på att EvilM ska dyka upp med pickisen å Husan på flaket! Självfallet är det Sviestad som gäller :)

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
Hämta Husan och kom och burna på garageuppfarten när jag lastar upp inför morgondagens träning istället. Kommer åka ut runt 18:00 till Kumla om det kan vara intressant.

PS. Du får ett nytt bakdäck av mig om du gör det.

Tja, det låter ju inte så dumt.
Det kanske man skulle göra.

:rolleyes: :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Lite hoppbilder på några av Örebropöjkarna som var och tränade igår. Tur att inte mitt lätt skrämda ansiktsuttryck syns, hehe. Ska dock tiläggas att de körde rejstempo och jag fisåkte just det varvet.

Bifogat

• Harry.jpg
    Harry.jpg
    92.4 KB · Visningar: 80
  • Jimmy.jpg
    Jimmy.jpg
    88.9 KB · Visningar: 74
  • Jocke.jpg
    Jocke.jpg
    131.4 KB · Visningar: 75
  • LasseR.jpg
    LasseR.jpg
    108.2 KB · Visningar: 76
  • Linus.jpg
    Linus.jpg
    127.9 KB · Visningar: 67
  • Stefan.jpg
    Stefan.jpg
    125.8 KB · Visningar: 69

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
fint väder och fina bilder :tummenupp

´mario vad långt ner du är :)
Som crossåkare borde du veta att man förlorar tid i luften, hehe.
Närå. Åsa filmade lite uppe vid hoppet och först kommer ett gäng och hoppar. Ser bra ut. Sen kommer Martin Lind.... Jag skojar inte om han hoppar minst 50% längre än övriga.... Karln är helt sjuk!!! :yoparty :Bugar

Bra väder, jorå. Det var så jävla varmt så man höll på att rinna bort. :tummenupp

Fick en spik eller nåt skit, metallbit iaf, i bakdäcket efter en kort stund så träningen var inte så skoj :brinnerup
Vägrade dessutom inse att det var punka så jag åkte vidare med 0.35 i bakdäcket och trodde det var slicksen som inte gick bra i hög fart :3freak

Zandrah

Guest
Var en riktigt trevlig eftermiddag/kväll på Sviestad!
Även kul att se att Martin Lind var där å åkte :tummenupp

Btw har jag även köpt en lott, så nu har jag snart en KTM 525 SMR i min ägo :tungan

Last edited:

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Hur gick det för Evil då?
Trivdes med nya hojen eller var han bara med som åskådare?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Kyckling skrev:
Hur gick det för Evil då?
Trivdes med nya hojen eller var han bara med som åskådare?
Gick kanon bra i går tycker jag med tanke på att jag knappt har kört nått sen i vintras. Skit nöjd med hojen, den går kanon fint. Roligaste banan jag kört på hittills.
Vet ej om jag fasta på nått mer kort än detta http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=99242 för Åsa visste inte att det var jag som körde.

Kyckling

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Evil M skrev:
Gick kanon bra i går tycker jag med tanke på att jag knappt har kört nått sen i vintras. Skit nöjd med hojen, den går kanon fint. Roligaste banan jag kört på hittills.
Vet ej om jag fasta på nått mer kort än detta http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=99242 för Åsa visste inte att det var jag som körde.
När ni kör ifrån mig sen så kommer jag skylla stenhårt på att ni har bättre hojjar. Det är bara därför. :D
Synd med foto-missen men det lär ju bli fler tillfällen.
När det körs här i närheten så ska jag försöka komma dit med videokameran.

@Mario. Om du vill så kan du få komma över och kolla på det oredigerade materialet från Åsen nån dag.
Orkar fan inte klippa skiten.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Evil M skrev:
Du fastnade på fyra till... Inga värst bra men här är de.

Kyckling skrev:
När ni kör ifrån mig sen så kommer jag skylla stenhårt på att ni har bättre hojjar. Det är bara därför. :D
Synd med foto-missen men det lär ju bli fler tillfällen.
När det körs här i närheten så ska jag försöka komma dit med videokameran.

@Mario. Om du vill så kan du få komma över och kolla på det oredigerade materialet från Åsen nån dag.
Orkar fan inte klippa skiten.
Du har ju större motor :fakta
Klart du åker ifrån oss...

Du ska inte filma, du ska köra!!! Eller hur ;-)

Kolla film är skoj. Jag kommer :tummenupp

Bifogat

• Martin_Collage.jpg
    Martin_Collage.jpg
    134.6 KB · Visningar: 54
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...