blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
skulle vilja testa en 660... mario är det överhuvudtaget någon som tävlar med dom
Kom ut på lördag iställetblom skrev:nä i r kan det väl kanske kvitta jag tänkte ialf komma ut på tisdag och kolla och känna på raceluften lite. har inte varit där sen i sommras nu.. börjar bli dax
HEja heja hejaTERMINATOR skrev:jag kanske kommer ut med en motard redan då hehe man kan ju alltid hoppas
Nightwish gjorde jäkligt bra ifrån sig på en 660 på beviks. Tror det var med en XR då oxå men utöver dem, ingen. Och framförallt inte i SM.blom skrev:skulle vilja testa en 660... mario är det överhuvudtaget någon som tävlar med dom
Supermoto skrev:Den där skulle jag vilja plocka ner och sen plocka ner min egen bredvid och bygga EN SVINBRA hoj av delarna. Och sen kan termo få en som "bara" är bra över
blom skrev:japp kommer säker ut på lördag om molly har frisknat till då
vore ialf trevligt att få testa en 660....
här har ju termo en klockren hoj som dom även tar inbyte på http://www.blocket.se/view/5951070.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
Supermoto skrev:Den där skulle jag vilja plocka ner och sen plocka ner min egen bredvid och bygga EN SVINBRA hoj av delarna. Och sen kan termo få en som "bara" är bra över
han dricker ju inte så mycket pilsner.. så ge han 300kr istlSupermoto skrev:fast... tjae...
det jag vill ha är ju isf bara ramen. resten av grejerna tar ja gfrån min hoj. Du kan få ett par backar pilsner i utbyte för ramen om du tar min nya fina -05ram i byte.
blom skrev:då skulle jag lägga mina 2c på den här istl
http://www.blocket.se/view/6093816.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
men slå till dåTERMINATOR skrev:han erbjöd 10 000 i mellan + nya motard däck
mörkt eller riktigt mörkt vid 20 tiden.. hur det är med 80/85cc har jag ingen aning om men det borde väl funkaJösse skrev:Vad är max motorvolym (cc) då ?
Hur är det med skymningen uppe hos er på tisdagsträningarna som varar till 21:00 ??
Får man köra med en 85cc tvåtaktsmotard på banan ?
blom skrev:men slå till då
mörkt eller riktigt mörkt vid 20 tiden.. hur det är med 80/85cc har jag ingen aning om men det borde väl funka
för din hoj är väl import termo? för 1300 mil kan väl inte stämma på 7år.. men du får ju med en massa saker till yamahan såg jag nu.. crosshjul
Max volym är som reglementet säger 750cc på två cylindrar.Jösse skrev:Vad är max motorvolym (cc) då ?
Hur är det med skymningen uppe hos er på tisdagsträningarna som varar till 21:00 ??
Får man köra med en 85cc tvåtaktsmotard på banan ?
slåtill... köp crosshjälm och div utrustning för pengarna du får imellan.. fan vad jag oxå vill ut i skogen och ut på isen nuTERMINATOR skrev:min är inte import
jag funderar hur jag ska göra
liten eller yngre isåf är det tur att inte marie ahl kör motardSupermoto skrev:Max volym är som reglementet säger 750cc på två cylindrar.
Igår körde vi till 19:30 men då var det mööörkt.
Klart du får köra med vad du vill inom reglementet (antar jag, frågan har inte dykt upp förut). Ska DU köra eller är det nån liten människa?? Där kan det isf finnas begränsningar...
blom skrev:slåtill... köp crosshjälm och div utrustning för pengarna du får imellan.. fan vad jag oxå vill ut i skogen och ut på isen nu
liten eller yngre isåf är det tur att inte marie ahl kör motard
Med liten tänkte jag på en knatte i 10-12årsåldern. Men det skulle vara skoj att se henne på en motard, hahaha.blom skrev:slåtill... köp crosshjälm och div utrustning för pengarna du får imellan.. fan vad jag oxå vill ut i skogen och ut på isen nu
liten eller yngre isåf är det tur att inte marie ahl kör motard
ja jag förstod det men hon ska ju ha en ktm adv 50 eller vad dom heterSupermoto skrev:Med liten tänkte jag på en knatte i 10-12årsåldern. Men det skulle vara skoj att se henne på en motard, hahaha.
har du stövlar och allt?TERMINATOR skrev:behöver bara hjälm, resten har jag
får med massa drev och crossdäcken såg väldigt bra ut
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar