han visst inte att bli nykter till kl 13...RookieSM skrev:Dyk upp på Täby motorstadion, kör in på gokartens parkering och sväng upp vänster bredvid Speedwaybanan.
jag säger köp en motard för fanTengil skrev:Var kul att kolla in fartdemonerna!
Vissa var riktigt snabba. Andra skulle jag kanske med lite träning...
Jaja, skulle säkert gå ganska bra att ta TLen på en sväng på asfaltsvingan.
Jocke, vad säger era regler om det?
Rent reglementsmässigt är din hoj inte en motard (för stor motor) så det går inte för tillfället. Men planerna är ju att köra liknande Rörken så småningom, troligen till våren.Tengil skrev:Var kul att kolla in fartdemonerna!
Vissa var riktigt snabba. Andra skulle jag kanske med lite träning...
Jaja, skulle säkert gå ganska bra att ta TLen på en sväng på asfaltsvingan.
Jocke, vad säger era regler om det?
ja men det var inga bra bilder.. eller bilderna är väl bra men för lite actionSupermoto skrev:Snacka med erik...
Det finns ju redan en del sånna iofs.
De här är väl bra?!blom skrev:ja men det var inga bra bilder.. eller bilderna är väl bra men för lite action
De är inte alls höga om man tittar på vad det kostar att träna RR. Men de är höga om man jämför med MX, som du säger. Men det här är varken det ena eller det andra utan nånting mitt emellan.blom skrev:mmm nu börjar det se mysigt ut
sen funderade jag på en sak till.. varför är träningspriserna så satans jävla höga .. finns säkert och förmodligen själ till det, är det för att banan är ny och det behöver komma in flis? (då borde ju priset sänkas sen isåf eller?.. det jag kollar imot nu är vad det tex kostar att träna cross.. förklara gärna
Klart det inte är billigt med crossbanan men det är trots allt "bara" en massa grus som ska skyfflas fram och tillbaka. Asfalt är en helt annan grej. Det blir även billigare eftersom det är så gigantiskt många fler som kör cross. Samma summa -> mindre per person.blom skrev:ja fast att underhålla täby crossbana lär ju iof knappas vara billigt.. kommer inte ihåg några priser nu.. men att träna kostar nog runt 60kr gången skulle jag tro.. ja det var bara lite funderingar. men vad går tex ett träningskort på då? för om jag fattat saken rätt så ligger träningspriset på 150kr gången/medlem och 200 icke.. rätt eller fel? blir ju en jäkla massa pengar i veckan 300 för träning + soppa mm fan en 500 ing nästan. men som sagt finns det möjligheter så tar man ju dom
sen vore det trevligt tycker jag om inte du kan hålla en supermotard kväll och försöka inviga fler åkare eller det kanske redan är på G eller? oxå bara en fundering
mmmm, visstblom skrev:ja men vafan då blir kag medlem och provar på din hoj varje vecka
SKa verkligen föröska få till det. Men frågan är ju hur man sen sprider sån informationblom skrev:nädå men jag vet att tex ÖMK körde sådana kvällar med cross åkning ibland och det invaggar ju lite folk i sporten
ja 2lök låter ju som ett bra pris tycker jag., och som det verkar nu så kan jag nog fan inte hålla mig borta längre .. tittar på min dotter och tänker , ja klart vi ska köra motard
örebroaren. kuriren, allehanda, sporthoj.com, pennybridgeriders.com, enduromx osv osv osv..Supermoto skrev:mmmm, visst
SKa verkligen föröska få till det. Men frågan är ju hur man sen sprider sån information
mmm iofs...blom skrev:örebroaren. kuriren, allehanda, sporthoj.com, pennybridgeriders.com, enduromx osv osv osv..
nä i r kan det väl kanske kvitta jag tänkte ialf komma ut på tisdag och kolla och känna på raceluften lite. har inte varit där sen i sommras nu.. börjar bli daxSupermoto skrev:mmm iofs...
men jag vet inte om det är läge att göra en så stor grej av det. Bättre att ni får komma ut. Det kan man iofs börja med och se hur det går. Ingen jätteidé att köra stora grejer redan i år.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|