Stefan
Ny medlem
Mario: Varför har du inte ringt än?
Jag skulle kunna tänka mig att hämta min nya hoj istort sätt när som helst nu
Jag skulle kunna tänka mig att hämta min nya hoj istort sätt när som helst nu
ja men då får väl pappa något att leka medSupermoto skrev:Det var en tioårig grabb som vann. Iofs roligt för honom men det hade varit roligare om det varit nån som hade kunnat börja rejsa på banan osv som vunnit.
Startade min hoj igår förresten för första gången på SKITLÄNGE
TERMINATOR skrev:
JÄVLA FUCKKO!!!erik skrev:Världen är liten, kolla vad jag hittade på ett annat forum:
When I bought my first 'Berg I hadn't had any bike nor experience of this kind of bike. I had only ridden street bikes so I didn't know what I could and couldn't do with it.
So I began my thumper career by making the stupid mistake of riding it to a SM-training in another town with an average speed of about 120-140km/h. After about 100-120km I lost fifth and sixth gears and pulled over. Both gear axles (don't know the proper english for this) had turned clear blue and all the sprockets had lost their teeth. What had happened was that the oil had been drained and the gear box apparently is what comes in harms way first when there no oil in the engine.
This was in 2002 and if I remember correctly that was all that was damaged. After this I asked around a lot about do's and dont's with a big 4stroke thumper. I Think I saved the axles somewhere. I can try to take a couple of pictures of them later on, they are quite weird looking.
Gissa vem
Evil M skrev:Erik, Blev det några bilder? Vill se!
erik skrev:130 st... Du är med på ett gäng, redigerar och postar imorgon (kommer kanske ut och kollar en sväng i morgon också)
I morgon ska även hojen fixas till viss del, var det 6 eller 8mm stav man skulle ha? Något annat förutom najning, uppsamlingskärl, vatten i stället för glykol, handtagsskydd m.m.....
enbart asfalt då är jag på... vart ska jag dyka upp?RookieSM skrev:Jag vill påstå att det som krävs för en vanlig träning är fungerande uppsamlingskärl och fotpinnepuckar.
Så ses vi alla imorrn.
Hela dagen, fram till 13 asfalt+grus, efter 13 enbart asfalt.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|