blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja men min tanke är ju att försöka köra både cross och motard... cross vill jag verkligen köra på en 2t
Varför? Är det för att du gillar 2T-karaktären?blom skrev:ja men min tanke är ju att försöka köra både cross och motard... cross vill jag verkligen köra på en 2t
ja jag gillar 2t och tror inte att jag blir snabbare på en crossbana med 4t, men man ska aldrig säga aldrig. sen ska ju hojen flygas med oxå vilket jag inte vill göra med en 4t. men det lutar väl åt en 450 då jag som sagt va inte blir så begränsadKyckling skrev:Varför? Är det för att du gillar 2T-karaktären?
Du blir ju förmodligen snabbare med en 4T
vill haSupermoto skrev:
med din tur så har du nog inte ens kvar 750in tills nyår..'TERMINATOR skrev:ja jag får ju min 525:a nu isep så det ska bli kul
blom skrev:med din tur så har du nog inte ens kvar 750in tills nyår..'
hoppas det blir en tjej som vinner den
Njae, det blir ju ingen riktig träning. Om det körs nåt får man väl se.blom skrev:kommer ni köra något i morgon oxå eller? tänkte om man skulle ta sig ut och glo lite
Njae, det blir ju ingen riktig träning. Om det körs nåt får man väl se.blom skrev:kommer ni köra något i morgon oxå eller? tänkte om man skulle ta sig ut och glo lite
det ska jag verkligen försöka att göraSupermoto skrev:Njae, det blir ju ingen riktig träning. Om det körs nåt får man väl se.
Men kom gärna ut och hjälp till lite eftersom du ju kommer vara med och träna där sen.
Finfin hoj...blom skrev:
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |