här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
det var en gång en fin höstdag för ca 2 årsen då en liten kille från laxå ringde till sin vän (blom) och sa kom upp till mitt ställe vid universitet och testa min motard.. javisst sade blom. han åkte iväg så glatt och var ute ca 1 tim och kom till baka så glatt.. nu får han inte tankarna ur det utan vill hela tiden ha en maskin själv......... fortsättning följer

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
blom skrev:
det var en gång en fin höstdag för ca 2 årsen då en liten kille från laxå ringde till sin vän (blom) och sa kom upp till mitt ställe vid universitet och testa min motard.. javisst sade blom. han åkte iväg så glatt och var ute ca 1 tim och kom till baka så glatt.. nu får han inte tankarna ur det utan vill hela tiden ha en maskin själv......... fortsättning följer
Man SKA inte prova en Husabusa om man inte är beredd att öppna plånkan för att skaffa en själv, det borde du VETA vid det här laget Blomman!!! :7peta

Det är ju pjåååår lööööv och inget annat! :kär Välkommen tillbaka till sekten! :pannkyss

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hehe, har man väl skådat ljuset är det jobbigt att gå och famla i mörkret :fakta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hehe, har man väl skådat ljuset är det jobbigt att gå och famla i mörkret :fakta

Du SKA prova igen när vi börjar träna på Täby blomeliblompan :banana

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:

Du SKA prova igen när vi börjar träna på Täby blomeliblompan :banana
ja det hoppas jag verkligen att jag får göra :) men då är det väl helrökt sen

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Jävligt fin hoj, skulle nog vara mitt förstahands alternativ om jag skulle köra 450 och inte hade krav på att den skulle vara reggad.
ja jag tror det är en trevlig hoj... ska testa en så får vi se vad det kan bli :) min motard behöver inte vara reggad... igentligen vill jag köra 2t men blir begränsad då.. fan jag kan inte äga tre hojar :död :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ja jag tror det är en trevlig hoj... ska testa en så får vi se vad det kan bli :) min motard behöver inte vara reggad... igentligen vill jag köra 2t men blir begränsad då.. fan jag kan inte äga tre hojar :död :)

250 2-t funkar ju både som cross och motard (se på Jocke Karlsson t.ex.) om det inte är för snabba banor. Annars finns ju CR500 om du tycker det ska vara lite mer klös i motorn.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
250 2-t funkar ju både som cross och motard (se på Jocke Karlsson t.ex.) om det inte är för snabba banor. Annars finns ju CR500 om du tycker det ska vara lite mer klös i motorn.
Han har ju bara klagat hela tiden på hojen hela året. Trots det slutade han på en total andraplats i SM, så visst går det. Men väntar ju bara på nya 450n eftersom han är kontrakterad av Kawwa.

Förresten bjöd Ola E och Martin L på årets show med varsinn seger idag, Fi fan, de är verkligen i en egen klass....

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen