Supermoto skrev:Lite bilder...
En på hoppet, det är lite snett just nu men ska rättas till...
Hoppet? vilket hopp...
Det där ser mer ut som en svagt förväxt vägbula
Supermoto skrev:Lite bilder...
En på hoppet, det är lite snett just nu men ska rättas till...
rejser skrev:Hoppet? vilket hopp...
Vänta du tills du ligger efter hoppet och jag kommer och landar på dig din gamla...rejser skrev:Hoppet? vilket hopp...
dom funderingarna har jag oxå haftrejser skrev:Hoppet? vilket hopp...
Det var vi fler som trodde men sen löpte Hoff amok med hjullastarenEvil M skrev:Skulle vi inte ha ett mobilt hopp så som det är på sviestad? Trodde det så vi kunde kolla ut vart ett hopp passa bäst på banan.
Faktum är att vi pga hoppet måste göra en lite skoj grej och ha en annan dragning av banan på första varvet. Hade vi sluppit om hoppet hamnat där JAG ville ha det.Kyckling skrev:Jag tycker att hoppet borde ligga efter ca 2/3-delar av långrakan så folk hinner få lite fart.
Supermoto skrev:Kanske lika bra det eftersom vi nu _kanske_ har ett bra permanent hopp. Mindre bra om det visar sig vara på fel ställe....
Men den som har lever får se, hehe
Faktum är att vi pga hoppet måste göra en lite skoj grej och ha en annan dragning av banan på första varvet. Hade vi sluppit om hoppet hamnat där JAG ville ha det.
jag vill ha ett hopp till men det får vi se. Det är många viljor som drar. Förhoppningsvis bygger vi ett som vi kan testa lite med.rejser skrev:Vore kul med ett hopp till om det finns plats, kanske nån stor vallkurva så det blir fler spår och omkörningsmöjligheter.
Varför får man inte hoppa på första varvet nu plötsligt då?
Eller ska ni ha starten på den rakan upp där kanske..?
Tittade på bilderna igen nu...det vore ju klart snuggt med curbs i kurvorna, mer rejsigt och mindre grus på banan.
Coolerik skrev:Igår blev det drygt två timmar effektiv körning. Kan bara sammanfatta det med ett ord: Skitroligt!
Supermoto skrev:Cool
Då är det läge att komma ut och dra ditt strå till stacken på banbygget ikväll. Vi träffas på banan vid 17 ungefär för lite möte och jobba.
Då missar du nog det intressanta mötet men kom så fort du kan så blir det braerik skrev:Ja, det börjar väl bli dags att bidra... Kan inte komma till 17:00 men ni håller väl på ett tag antar jag, ska försöka komma ut ikväll och då senast halv sju.
Kyckling skrev:Fan Erik. Det kostade Husan mer än jag först trodde när vi var ute.
Idag när jag skulle byta blinkersen som gått sönder skavde jag knogen på en liten plåtgrej under bakskärmen.
Efter lite funderande vad det var för plåtskräp som satt där och varför, så kom jag på att det var resterna av reg.skyltsfästet.
Hoppas bara att den inte ligger nånstans olämpligt...
Supermoto skrev:BANAN ÄR KLAR !!!
Satan vad härligt!!! Nu väntar jag bara på den där inbjudan som vi pratat om... Du vet... tell me when and I will be there!Supermoto skrev:BANAN ÄR KLAR !!!
det där lät... ja.Yasha skrev:Satan vad härligt!!! Nu väntar jag bara på den där inbjudan som vi pratat om... Du vet... tell me when and I will be there!
Nu ska Yasha ner i garaget och borra lite hål i några skruvar...
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|