här snackar VI motard

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Grattis Supermuppo!!! :Bugar Nu blir du väl ännu odrägligare. :D Och nsäta gång kan du ju se till att låna en hoj som går lite också... :7peta :tungan

Ja, bra jobbat Mindraper också förstås... :tuttar

En annan Teknis MC-medlem gjorde ju debut idag i tävlingssammanhang och skrev historia i svensk supermotard, Wheeliegirl ställde upp trots nerver på utsidan och gjorde det med den äran! :tummenupp

Kram på er! :krama

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Yasha skrev:
...En annan Teknis MC-medlem gjorde ju debut idag i tävlingssammanhang och skrev historia i svensk supermotard, Wheeliegirl ställde upp trots nerver på utsidan och gjorde det med den äran! :tummenupp

Kram på er! :krama
Hur gick det för henne då?

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Ja just ja, glömde ju... :rolleyes:
GRATTIS MARIO!!!!! :klappar :bow :rock :jäs
Kul att du äntligen hittat något du inte är rutten på. :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tack så hemskt mycket allihop. :)

Linus kom som sagt på en finfinfinemangsfin total fjärdeplats och vi fick även in två Teknismedlemmar till i topp-tio om jag inte räknat fel. Tokbästöverlägsna klubben alltså (i vår klass).

Sara körde som en tok (16e plats av 22 anmälda) och visade att även tjejer kan :tuttar
Det finns stor förbättringspotential i hennes körning, på ganska enkla ställen s.a.s, men för att ha varit första rejset så blir det bara en stor jättemassa :tummenupp
Hon fick även kliva upp på pallen med mig så hon lär bli giftig som fanken till nästa år nu när hon fått smak på det ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
[DarthVaderMode]
Welcome to the yellowandblue side of the force my young new apprentice
[/DarthVaderMode]

Härligt Erik :klappa :tummenupp

Blev det 02an vi talat om?

Nu när du har en riktig hoj är det bara att komma ut på Täby imorron och hjälpa till att slå ner stolpar så vi kan komma igång så fort det går ;)

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
[DarthVaderMode]
[/DarthVaderMode]

Nu när du har en riktig hoj är det bara att komma ut på Täby imorron och hjälpa till att slå ner stolpar så vi kan komma igång så fort det går ;)
ska inte du supa idag :pannkyss :fyllisar

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
[DarthVaderMode]
[/DarthVaderMode]

Det blev den ja. Såg ok ut, lät som alla andra husor jag lyssnat på och gick likvärdigt med de andra jag provkört så den verkade schysst.

Jo, nu finns inga ursäkter till att inte jobba med banan (bortsett från att jag vill åka hoj :D ). Kommer säkert ut en sväng på lördag och gör lite nytta. Vilken tid gäller?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
ska inte du supa idag :pannkyss :fyllisar
Jorå men det är ingen orsak att inte jobba! Man är väl karl!!!

Nu ska inte jag jobba ändå eftersom jag ska ha massa folk hos mig hela lördagen men fakta kvarstår ;)

erik skrev:
Det blev den ja. Såg ok ut, lät som alla andra husor jag lyssnat på och gick likvärdigt med de andra jag provkört så den verkade schysst.

Jo, nu finns inga ursäkter till att inte jobba med banan (bortsett från att jag vill åka hoj :D ). Kommer säkert ut en sväng på lördag och gör lite nytta. Vilken tid gäller?
Låter ju skitbra :tummenupp
Undrar när kycklot ska inse att hans är gammal och att han borde byta upp sig....

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Idag har jag haft riktigt skoj, åkte en dryg timme på både grus och asfalt och det var lika roligt på båda underlagen

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin