Kyckling skrev:Om det där var lika roligt på båda underlagen så kan du ju gissa hur roligt det blir på grus med vettiga däck på.
Definitivt inte lika halt... Förrens man vrider på gasen.erik skrev:Inte lika halt?
vad braerik skrev:Nu har jag servat husan.
Synd bara att jag litade så blint på vad Martin Lind sa om oljudet. Jag hade ju som sagt kunnat lösa problemet med motorn på plats i hojen...blom skrev:det var ju en jäkla tur för dig mario
jaja du får vara glad för detSupermoto skrev:Synd bara att jag litade så blint på vad Martin Lind sa om oljudet. Jag hade ju som sagt kunnat lösa problemet med motorn på plats i hojen...
Men ditt klappdumma pucko!Supermoto skrev:Synd bara att jag litade så blint på vad Martin Lind sa om oljudet. Jag hade ju som sagt kunnat lösa problemet med motorn på plats i hojen...
Om det nu är så jääävla roligt att köra motard på gata. Varför gör inte DU det då?Supermoto skrev:...Bra Erik. Härligt. Lyssna inte på kycklot! Om du har småhjule på så är det rätt hjul
Tänkte inte på det. Klart Martin Lind försöker få bort mig med alla medel bara för att öka sina egna chanserKyckling skrev:Men ditt klappdumma pucko!
Du ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG lyssna på vad konkurrenterna säger!!!
De försöker ju bara sabba för dig fattar du ju. För att bli av med en mottävlare.
Nu fick du köra sista tävlingen på en hoj du inte var van vid bara för det.
Skönt att det var ett så enkelt och billigt fel.
Vad snackar du om?? Jag kör så mkt jag kan/hinnerKyckling skrev:Om det nu är så jääävla roligt att köra motard på gata. Varför gör inte DU det då?
Motardhjul på motardbana och grushjul på grusväg.
Supermoto skrev:Tänkte inte på det. Klart Martin Lind försöker få bort mig med alla medel bara för att öka sina egna chanser
Till nästa rejs monterar jag på ett tryckluftshorn och signalerar honom i nacken när jag slajdar förbi....
det tycker jag är syndSupermoto skrev:Troligen inte, tyvärr
Chansen att få ihop den till dess är tyvärr försvinnande liten.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|