blom skrev:hur var det i skogen då blider bilder
har inte varit ute än, ska försöka på lör, men jag har motard hjul på så man får väl ta det piano
blom skrev:hur var det i skogen då blider bilder
länka, klistra in gör något dåerik skrev:Idag var det en fin artikel i tidningen
Antar det var Stefan... Inte fan går det att hitta någe på nätet. Jävla NA.erik skrev:Idag var det en fin artikel i tidningen
Spank you very very muchblom skrev:ja en 04a
och grattis föresten
blom skrev:länka, klistra in gör något då
hur har du tänkt dig det här nu då? ska du ha två hojar? (motarder) ja berättaSupermoto skrev:Spank you very very much
tack å bock
Det ska nog bli riktigt bra det här tror jag. Det är Martin Linds reservhoj från förra året så den är lite tillputsad här och där i motorn samt förberedd för racing med borrade pluggar osv. Det känns bra.
Halvtaskig bild från hemvägen igår, lastad och fin. Räkna med att mer kommer. Åsa har beställt grejer till den som en tok idag så snart blir det till att meka på lite skojgrejer oxå...
TERMINATOR skrev:sådär då är nya framskärmen på plats och några andra justeringar gjorda.
bilder kommer när allt är klart
Mektabben idag va att jag glömde slå av tändnigen och drog ur batteriet
blom skrev:hur har du tänkt dig det här nu då? ska du ha två hojar? (motarder) ja berätta
ja är man så jävla lat så man inte orkar byta hjul så ska man ha två hojarerik skrev:En med isdäck, en med motardhjul och sen pratade han om att köpa en till att åka grus med. Ville visst inte skita ner de andra två i onödan hörde jag.
Hörrudu det där att "Bara" byta hjul är inte så jävla bara det...blom skrev:ja är man så jävla lat så man inte orkar byta hjul så ska man ha två hojar
tummen tummen mitt i handenKyckling skrev:Hörrudu det där att "Bara" byta hjul är inte så jävla bara det...
Fråga Termobrallan.
Nja. Det är tar ju alltid lite längre tid första gången, innan man lär sig vad som monteras hur och i vilken ordning.blom skrev:tummen tummen mitt i handen
ja fram är ju kanske inte alltid fram osvKyckling skrev:Nja. Det är tar ju alltid lite längre tid första gången, innan man lär sig vad som monteras hur och i vilken ordning.
Men va faen är det här! Nu blev jag faktiskt en aningen avis, vill oxå ha fler hojar.Supermoto skrev:Antar det var Stefan... Inte fan går det att hitta någe på nätet. Jävla NA.
Förresten...
weeeeeeehooooooooooooo
Kyckling skrev:Hörrudu det där att "Bara" byta hjul är inte så jävla bara det...
Fråga Termobrallan.
blom skrev:ja fram är ju kanske inte alltid fram osv
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |