här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
du kommer ju få skruva en del nu ... bra träning :tummenupp

behöver inte skruva, jag har teampersonal som gör det
LillErik o Tengil är el/batteri ansvariga och kycklo har hand om motor, däck mm, sigge är min fjädringsguru, jag säger bara hårdare sigge och han kollar i sin bok och fixar, sen har jag kökspersonalen oxå, annica sköter markservicen i depån, kokar kaffe å sånt :tummenupp :3freak

Last edited:

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
R1 2001 Turbo
TERMINATOR skrev:
LillErik o Tengil är el/batteri ansvariga och kycklo har hand om motor, däck mm, sigge är min fjädringsguru, jag säger bara hårdare sigge och han kollar i sin bok och fixar, sen har jag kökspersonalen oxå, annica sköter markservicen i depån, kokar kaffe å sånt :tummenupp :3freak

Fyfaan vilken lyx... :Bugar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
En med isdäck, en med motardhjul och sen pratade han om att köpa en till att åka grus med. Ville visst inte skita ner de andra två i onödan hörde jag. :)
05an får gå med slicks, 04an får isdäck, vill ha en FE550 för grus/enduro och en FC450 för att träna cross med. Sen vore det inte fel med en FS till att köra lite gata med. Fan jag har ju knappt börjat handla :brinnerup

Evil M skrev:
Men va faen är det här! Nu blev jag faktiskt en aningen avis, vill oxå ha fler hojar.

Kul för dig Jocke eller är det Åsa som ska ha den?
MOUHAHAHAAAAAAAA :)
Perfekt tjejhoj eller hur :3freak :tummenupp

TERMINATOR skrev:
Skaplig lyxlirare :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
ja det är ju som gjort för en olycka :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
med tanke på hur lång tid det tog för lillerik att bli klar med hondan så skulle jag se mig om efter ny personal :D fast det är klart.. alla ställer ju olika krav :rolleyes:

mario vart hämtade du 04an då? vet inte riktigt vart han bor.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
05an får gå med slicks, 04an får isdäck, vill ha en FE550 för grus/enduro och en FC450 för att träna cross med. Sen vore det inte fel med en FS till att köra lite gata med. Fan jag har ju knappt börjat handla :brinnerup

Borde du inte ha en pickis per hoj också? :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
med tanke på hur lång tid det tog för lillerik att bli klar med hondan så skulle jag se mig om efter ny personal :D fast det är klart.. alla ställer ju olika krav :rolleyes:

Det var lågsäsong och därmed inte högsta prioritet varje dag... Sen väntade jag på delar ett tag också (ok, det var bara två veckor men ändå...) :)

blom skrev:
om allt ska vara rätt så borde han ju faktiskt ha det.. men om jga ska vara ärlig så tror jag inte att han köper en till för att åka grus med :D

Vi får väl se :D

Tengil skrev:
Lungn nu... Vi skulle inte nämna något förens alla kontrakt var skrivna. :gnissla

Redan klart :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
ja det är ju som gjort för en olycka :D
JAPP, HEHE :kryckor :nurse

blom skrev:
mario vart hämtade du 04an då? vet inte riktigt vart han bor.
Köpte inte direkt av Martin. Hämtade den i Vrigstad, Highlands födelseby :tummenupp

erik skrev:
Borde du inte ha en pickis per hoj också? :D
Där sa du nåt... Och olika kläder till varje hoj... Och ett garage per hoj oxå... Och en jättelottovinst per hoj oxå....

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
erik skrev:
Inte riktigt, dessutom var inte effektiviteten speciellt hög... Hjälpte farsan med mycket annat när jag ändå var där.
bjäbb bjäbb bjäbb... Ska du ha skatehjulen idag så du kan vara med på träningen imorron??? :7peta :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
bjäbb bjäbb bjäbb... Ska du ha skatehjulen idag så du kan vara med på träningen imorron??? :7peta :tummenupp

Har inte tid imorgon. Hinner inte hämta hjulen idag heller då jag åker bort direkt efter jobbet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...