här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
hojbrud skrev:
hehe tack...
jag förstår nog mer än du tror..

kanske kanske inte, jag tror på inte :hihi :hihi

nä men seröst så är det skoj att åka i skogen, min hoj är ju inte en riktig motard utan en endurohoj som är lite fixad med men det funkar finfint, hurra föresten glömde det häromdagen :pannkyss

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
TERMINATOR skrev:
kanske kanske inte, jag tror på inte :hihi :hihi

nä men seröst så är det skoj att åka i skogen, min hoj är ju inte en riktig motard utan en endurohoj som är lite fixad med men det funkar finfint, hurra föresten glömde det häromdagen :pannkyss

Tack:)

oki får väl prova:)
trevlig helg..

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
hojbrud skrev:
Jag förstår mig inte på den nya epedemin :hihi
kanske för att jag aldrig kört en motard.. det e säkert kul:)
För att göra ett totalt onödigt inlägg i "debatten"...

Try it, you'll like it!!! :tummenupp

En enstånka är definitivt en flikkas bästa vän! :tungan (Med 17"s hjul och asfaltstofflor är det utan tvekan det roligaste man kan ha på två hjul! :tuttar )

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Yasha skrev:

En enstånka är definitivt en flikkas bästa vän! :tungan (Med 17"s hjul och asfaltstofflor är det utan tvekan det roligaste man kan ha på två hjul! :tuttar )

oki nu måste jag bara prova :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:

Och DIREKT när tant raffa gav sig in i diskussionen skönt nivån stax under bältet....

DET ÄR JU MÄRKLIGT :4skrika

:) :tuttar :nurse :hoppa

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Och DIREKT när tant raffa gav sig in i diskussionen skönt nivån stax under bältet....

DET ÄR JU MÄRKLIGT :4skrika

:) :tuttar :nurse :hoppa
Puss på dig Supermuppo! :pannkyss Nå'n måste ju upprätthålla världsordningen, eller hur?!? :tuttar

Se till att banan är öppen för träning nästa lördag (15/10), så ska jag visa er hur man gör när man kraschar! :gnissla

För övrigt måste jag ju säga att tolkningen är fri! :hihi Observera Muppos Freudian slip... *L*

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
mer pul idag, moddat luftburken, resultatet blev bättre svart på gaspådrag.
bytte blinkare fram och bytte lampor i dom :tummenupp

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
TERMINATOR skrev:
låter som att det håller på att bli en blingbling-posör-supermotard där ute i gamla hangaren på ladugårdsängen. har du hittat några kromade backspeglar som du pratade om Johan?
:D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
mer pul idag ett st stereo på plats... oj fel furum :D

Håll dig till ämnet tack :D

TERMINATOR skrev:

En motard ska inte ha blinkers, det går lika bra att stäcka ut benet eller peka med armen om man nu bestämt måste visa andra vart man ska åka.

crashtestdummy skrev:
låter som att det håller på att bli en blingbling-posör-supermotard där ute i gamla hangaren på ladugårdsängen. har du hittat några kromade backspeglar som du pratade om Johan?
:D

Det var "någon" som verkade lätt bekymrad när han såg min och kycklos motarder som varken är putsade eller vaxade.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
...En motard ska inte ha blinkers, det går lika bra att stäcka ut benet eller peka med armen om man nu bestämt måste visa andra vart man ska åka.

Det var "någon" som verkade lätt bekymrad när han såg min och kycklos motarder som varken är putsade eller vaxade.

Åfan! Var det det du gjorde. Jag undrade som fasen vad du sysslade med när du höll på och flaxade så det såg ut som du skulle trilla av hojen i varenda korsning. :D

Putsa? Vaxa?! Jag har inte ens tvättat min sen jag köpte den. :crash
(Stackars Husan, den visste inte vad den gjorde när den flyttade hem till mig :jäs ).

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kyckling skrev:
Åfan! Var det det du gjorde. Jag undrade som fasen vad du sysslade med när du höll på och flaxade så det såg ut som du skulle trilla av hojen i varenda korsning. :D

Putsa? Vaxa?! Jag har inte ens tvättat min sen jag köpte den. :crash
(Stackars Husan, den visste inte vad den gjorde när den flyttade hem till mig :jäs ).
jag är jäkligt sugen på att prova en motard någon dag. någon som vågar låna ut den en kvart??? :rolleyes: tänk inte på mitt nickname nu,... :tungan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...