blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
visa vad vart sitter
Inget särskilt men en del enkla handgrepp är just enkla när man väl lärt sig dem. Och enklare blir det om man får dem förevisade första gångenblom skrev:visa vad vart sitter
Så vad visade du då? Var inlämningsdisken på verkstan är?!Supermoto skrev:Inget särskilt men en del enkla handgrepp är just enkla när man väl lärt sig dem. Och enklare blir det om man får dem förevisade första gången
kalas!Evil M skrev:Weeeee!
I morgon köper jag en uppsätting endurohjul Sen är det bara att fixa distanser mm så det passar hojen.
Jag kanske vill låna dina distanser till skivan + vad det nu kan vara för nått jag kan tänkas behöva? Får se hur det funkar i morgon när jag kan pilla lite med det i garaget.Supermoto skrev:Heja heja heja
Evil M skrev:Weeeee!
I morgon köper jag en uppsätting endurohjul Sen är det bara att fixa distanser mm så det passar hojen.
Nu när du säger det har jag jag nog fan supit bort demEvil M skrev:Jag kanske vill låna dina distanser till skivan + vad det nu kan vara för nått jag kan tänkas behöva? Får se hur det funkar i morgon när jag kan pilla lite med det i garaget.
En jobbar kompis hade dem låg och skräpa i garaget. Han hade först ett 19" bakhjul men böt det med en kille mot ett 18"erik skrev:Var hittade du dem? Jag tycker jag har letat överallt dom senaste dagarna...
Supermoto skrev:Nu när du säger det har jag jag nog fan supit bort dem
Måste minsann leta en del tror jag.
Fan sånna jobbarkompisar har INTE jagEvil M skrev:En jobbar kompis hade dem låg och skräpa i garaget. Han hade först ett 19" bakhjul men böt det med en kille mot ett 18"
Man ska inte supa med hoj grejerna då blir det så där. Jag löser det nog iaf, ska ner till M&F i morgon och köpa axeldistansen till framaxeln då fälgarna är till dom äldre hojarna. Ska inhandla ett bakdäck oxå för det fick jag inte med nått.
Supermoto skrev:Fan sånna jobbarkompisar har INTE jag
Grattis
Supermoto skrev:Kolla så SCHNYGGT avgassystem han har på hojen.
www.blocket.se/view/6450201.htm
För 3000 är det inte alls fel för er, Erika och lilltuppen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |