här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
visa vad vart sitter :D
Inget särskilt men en del enkla handgrepp är just enkla när man väl lärt sig dem. Och enklare blir det om man får dem förevisade första gången ;) :tummenupp

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
Inget särskilt men en del enkla handgrepp är just enkla när man väl lärt sig dem. Och enklare blir det om man får dem förevisade första gången ;) :tummenupp
Så vad visade du då? Var inlämningsdisken på verkstan är?! :blah
Nä, skojjar. Många smågrejer blir ännu mindre & enklare om man vet innan hur det ska göras.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Evil M skrev:
Weeeee!
I morgon köper jag en uppsätting endurohjul :banana Sen är det bara att fixa distanser mm så det passar hojen.
Heja heja heja :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Evil M skrev:
Weeeee!
I morgon köper jag en uppsätting endurohjul :banana Sen är det bara att fixa distanser mm så det passar hojen.

Var hittade du dem? Jag tycker jag har letat överallt dom senaste dagarna...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Evil M skrev:
Jag kanske vill låna dina distanser till skivan + vad det nu kan vara för nått jag kan tänkas behöva? Får se hur det funkar i morgon när jag kan pilla lite med det i garaget.
Nu när du säger det har jag jag nog fan supit bort dem :brinnerup

Måste minsann leta en del tror jag.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
erik skrev:
Var hittade du dem? Jag tycker jag har letat överallt dom senaste dagarna...
En jobbar kompis hade dem låg och skräpa i garaget. Han hade först ett 19" bakhjul men böt det med en kille mot ett 18"

Supermoto skrev:
Nu när du säger det har jag jag nog fan supit bort dem

Måste minsann leta en del tror jag.

Man ska inte supa med hoj grejerna då blir det så där. Jag löser det nog iaf, ska ner till M&F i morgon och köpa axeldistansen till framaxeln då fälgarna är till dom äldre hojarna. Ska inhandla ett bakdäck oxå för det fick jag inte med nått.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Evil M skrev:
En jobbar kompis hade dem låg och skräpa i garaget. Han hade först ett 19" bakhjul men böt det med en kille mot ett 18"

Man ska inte supa med hoj grejerna då blir det så där. Jag löser det nog iaf, ska ner till M&F i morgon och köpa axeldistansen till framaxeln då fälgarna är till dom äldre hojarna. Ska inhandla ett bakdäck oxå för det fick jag inte med nått.
Fan sånna jobbarkompisar har INTE jag :(
Grattis :tummenupp

Kan vara så jäkla bra att jag tänkte till och monterade alltihop på framhjulet när det monterades bort.... ska kolla det så fort jag är i garaget...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...