Härliga högervindar!

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det här med kravet på USA nyligen, det får en verkligen att undra...
Det finns ju ett uttryck som säger, "Man får de politiker man förtjänar" men seriöst vem i innersta helvete vill ens förknippas med sådana här idioter? Har de noll självinsikt/kritik? Uppenbarligen... Det är riktigt, riktigt pinsamt :huvet

På tal om Bert, Ian och SD som satsmän, så framstår i alla fall inte S/V/MP som några direkt ljusare huvuden :död

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vill man se det skall man ju knappast rösta på Måna. Då är det ju en röst på Jimmie som gäller.:fakta

men då blir ju inte måna statsminister juh:gnissla lägger du din röst på måna så lägger jag min på åkesson:rofl

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
men då blir ju inte måna statsminister juh:gnissla lägger du din röst på måna så lägger jag min på åkesson:rofl

Jag är inte riktigt lycklig förrän den dag både Måna o Jimmie står i kylan utanför riksdagshuset och knackar på med mössan i hand. Det vore en nåd att stilla be om... Så rösta på Måna. Nä.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag är inte riktigt lycklig förrän den dag både Måna o Jimmie står i kylan utanför riksdagshuset och knackar på med mössan i hand. Det vore en nåd att stilla be om... Så rösta på Måna. Nä.

vågar M springa SD:s ärenden? jag hoppas det, det skulle röra om lite i etablissemanget om sd kommer in till hösten om inget annat, vilket kanske skulle behövas.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
vågar M springa SD:s ärenden? jag hoppas det, det skulle röra om lite i etablissemanget om sd kommer in till hösten om inget annat, vilket kanske skulle behövas.

Fråga:
Vilka inlägg är det jag skrivit och hur skiljer de sig från detta som föranlett ditt bombardemang av min gästbok med rasistanklagelser?

:va

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Nu har Jimmie bjudit in den rödgröna röran till överläggningar. Den jäveln vill regera med Måna och Åly. Fyrdubbelt fyfan.:mad::mad::mad::mad:
SD visar sig vara ännu ett kommunsitparti i mängden.:zpy

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Fråga:
Vilka inlägg är det jag skrivit och hur skiljer de sig från detta som föranlett ditt bombardemang av min gästbok med rasistanklagelser?

:va

du e ju rasist:mad:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Sossarna under 30% i senaste Demoskop :banana

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7241624.ab

Demoskops senaste mätning

Så stort stöd får partierna i senaste mätningen:

S 29,9 –3,9

V 4,6 –0,2

MP 9,8 +1,0

M 34,5 +3,9

FP 7,6 –1,4

KD 4,0 –1,4

C 4,8 +0,6

SD 3,3 +1,2

(Parti - Väljarstöd i procent - Förändring i procentenheter)

1 177 personer fick under perioden den 26 maj till den 2 juni svara på frågan vilket parti de skulle rösta på om det var riksdagsval i dag.

Källa: Demoskop (TT)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...