Nej det var jag som skrev idiot. För det var ju precis såna du mötte tyvärr.
Tror du på allvar att SCB blir glada?
Kanske inte SCB men dom som använder statistiken till att bevisa hur dödligt det är att köra MC.
Nej det var jag som skrev idiot. För det var ju precis såna du mötte tyvärr.
Tror du på allvar att SCB blir glada?
Kanske inte SCB men dom som använder statistiken till att bevisa hur dödligt det är att köra MC.
Och man lär ju på körskolan att man ska gena i öppna kurvor, och öppna kurvor finns det ju gott om på Bogesund!
Jisses vilken jävla skit... Liknande hände mig igår när jag fick nita för en äldre amerikanare som skippade stoppplikten och drog rätt ut på vägen framför mig där jag kom i 75 ca. Var en halvmeter från baklyset när jag fick stopp på hojen.
Detta förvånade mig iof inte speciellt mycket då jag efter gamla erfarenheter numera brukar ta för vana att förutse sånt här, men när han ger mig fingret och varvar motorn och jag ser honom sitta och flina så fick jag fan en klump i halsen... Hoppas han kör ihjäl sig innan han kör ihjäl nån annan.
bump, vore rätt nice om personen som höll på att köra ihjäl mig våga säga något..
Tycker det är utmärkt att du skriver om folk som inte kan köra hoj.
Idioter som lyckas klanta sig så illa att dom kör på fel sida av vägen.
Dom borde ta sig ett par kurser SMC - BKK/SHK eller sluta köra hoj.
imaster : Letar du fram killen så lovar jag att skriva PM/post/snigelbrev/ringer... jag lovar att jag tar några framtänder på killen med.
Senast jag körde bogan kom det ett gäng hojar, en av dom på min sida.
Jag bryter upp och tar nytt spår men ser att killen fortf kommer klota in i mig..
Bryter igen och samma sak igen, Väljer att styra ut i väggrenen och hamnar i diket, lätt sits och blicken högt lyckas jag skumpandes komma upp och ut på vägen igen... jag vann inget på trisslotten.
Jag valde att inte följa efter dom och "prata" utan körde vidare till waxholm och ringde min gravida tjej.
Men om man kört i diket och slagit sig ska man verkligen inte försöka jaga ikapp några som hade så pass högt tempo att dom själva inte klarade av att hålla sig på sin sida av vägen. Vem är det som gnäller i den här tråden egentligen?
Tycker det är utmärkt att du skriver om folk som inte kan köra hoj.
Idioter som lyckas klanta sig så illa att dom kör på fel sida av vägen.
Dom borde ta sig ett par kurser SMC - BKK/SHK eller sluta köra hoj.
imaster : Letar du fram killen så lovar jag att skriva PM/post/snigelbrev/ringer... jag lovar att jag tar några framtänder på killen med.
När jag åker Bogan österut brukar jag sitta damsadel med benen på styrbordsidan så att jag snabbt kan kliva av åt skogen till
/J
Förmodligen har de inte heller klantat sig för att hamna på andra sidan vägen, det var en medveten risk de tog för att kunna hålla farten uppe, det brukar jag göra också när jag ser att det är fritt i kurvan, det fick jag lära mig både på körskolan och genom SMC samt genom körkortsboken.
Förmodar att någon av dom mötande hojarna har läst denna tråd.
Hoppas dom har lite "balls" och står för vad dom orsakat.... dock är det väll föga troligt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|