Geggamoja
Fråga till Geggamoja.
Är du nöjd med tråden i dess nuvarande form ?
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?281571-Viktigt-gällande-Risk-2-MC
Mycket!
Fråga till Geggamoja.
Är du nöjd med tråden i dess nuvarande form ?
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?281571-Viktigt-gällande-Risk-2-MC
Hårdare moderering låter rätt trist tycker jag. Då använder jag iofs inte forumet som uppslagsverk precis, utan mer att slösurfa på till kaffet. Man kanske kan tänka sig att få välja om man vill se modererade versioner av diskussionerna? Direkta förolämpningar och liknande otrevligheter behöver förstås inte vara kvar alls.
Mycket!
Du vill inte bli moderator utan vill att Andra ska jobba med moderering.
Ett föreslag blir då att kanske den här tråden bör modereras bort helt.
Som onödig. Punkt.
För egen del så ser jag snarare att i framtiden möter Sporthoj samma öde som t.ex. Lunarstorm.
Nåt annat socialt forum tar över.
Och jag vill gärna skjuta den tidpunkten framåt.
Så länge som möjligt.
Geggamoja är du möjligen medlem på nått annat socialt forum?
I så fall vilka?
Hej!
Jag skulle önska att forumet modereras hårdare
Själv får jag Nordkoreavibbar och tycker den ser helt gewesen ut nu.
ander skrev:...
Detta fick jag veta i helgen fick även då veta av honom att de ringt runt till flera stycken som sagt samma som strängnäs och fler har även då svarat att det är upp till hen som tar risk 2an att kontakta sitt försäkringsbolag och lösa detta om hen ej vill stå för alla eventuella kostnader själv vilket kan bli Jäkligt dyrt.
...
FSN skrev:...
I göteborg får även man bög-spö om man öht tänker hen, dvs allt är som det skall vara.
Det rol...intr... Äsch. Ett faktum är att "hen" nu nämns i två inlägg i tråden. Jag som har läst tråden innan modereringen vet hur tråden slingrade sig, men de som nyss upptäckt den kan nog känna att FSN hotar ander fast så inte alls var fallet.
Men nu glider jag iväg.
Jag menar inte att man ska rensa bort allt så fort det närmar sig off-topic, utan mer att man kanske rensar bort saker som när en person i nämnd tråd började skryta med sina toalettvanor.
Nja, var nog mer menat som att ordet hen sög hest-balle redan på idéstadiet och saknar existensberättigande. Fenomenet är ett jävla skämt och skulle inte kunna uppstå nån annan stans i världen än i Sverige.
Jag hade fö en kamrat som satt ner och kissade för att hans flickvän krävde det, det är hysteriskt roligt att man kan sjunka så lågt.
Vad som händer med SH?Det behövs nog mindre moderering och pk-kissnödiga forummedlemmar. Jag fick just ett inlägg modererat för att jag skrev "fråga ChefHen".
Uppenbart trams och skoj.
Vad händer med SH
Fast könsneutrala personliga pronomen finns ju i ett flertal språk sedan innan. Till exempel i Finska, Estniska och Ungerska så är alla pronomen könsneutrala.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|