Hårdaste grabbarna på internet

Henken

Guest
Från gästboken...

"Vi har era ip:n snor ungar och vi kommer hem till er och krossar era skallar...jävla losers... skaffa hår på pungen eller nått för faaa. ska fan döda er alla var bor ni !!"

Vadå, "var bor ni?" :va

2003-12-16 - 19:58
jag tvekar aldrig på och gå in i en fihgt men jag är upptagen ett tag för jag söker ett clubb hus eller nåt liknande

Hahahahahahaha

Last edited:

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Eftersom jag är fjortis så har jag ju självklart lunarstorm :rolleyes:

gick in på grabbens dagbok, läs och begrunda :tomten

Inlägg 1.
sveas_gud - 22:a december 2003 Mån 22 dec 2003 13:45
hej enu en dag i livet jag heter johan kjellen och har blivit hotad av EN LIGA SOM DET INEHOLLER 250 MEDLEMAR I alla i ligan är ute efter mig de ska döda mig MEN SOM SAKT JAG är osså kriminel och ng bso rjag okan tinte sanmäla ldem imen gjag fixar vapen så det kommer bli blodig fihgt

inlägg 2.
nu är jag på gårn och planerar en stöt vad det är kan jag inte säga på lunar men ha det bra och skriv gb

Inlägg 3.
mitt liv jag bor i en villa på lövnäs min far jobbar jämt han har typ inte tid med mig min mor bryr sig typ inte om mig jag super då och då min far säger till sina polare att jag röker super snusar och är en stor bortsil visst kanske jag är så men jag gillar inte hans stil med vad han säger och min fars fru är värst om det är någon som kan döda henne så skulle jag betala den personen 50 tusen

:rofl :rofl

Ps: klaga inte på att jag har lunar :tuttar

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Sånna små stjärtgossar. Enda gången de kommer att ha sett f*tta i sitt liv kommer vara vid födseln.

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
Vit Z 1000 -08
ejj joo akta er, annars slår jag dig va.! :näsblod

Bifogat

• yo men 003[1].JPG
    yo men 003[1].JPG
    39.9 KB · Visningar: 86

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
eller så kan det va någon idiot som har tagit bilder på måfå och gjort upp allt det hela och stackarna på bilderna blir tagna på allvar, jag tror definitivt inte den är sann o de på bilderna lär ju inte ha ett skvatt med det sär skiten att göra. Vanliga privatbilder är hur lätt som helst att få tag på på nätet..fake!

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Vanish skrev:
eller så kan det va någon idiot som har tagit bilder på måfå och gjort upp allt det hela och stackarna på bilderna blir tagna på allvar, jag tror definitivt inte den är sann o de på bilderna lär ju inte ha ett skvatt med det sär skiten att göra. Vanliga privatbilder är hur lätt som helst att få tag på på nätet..fake!

Vanish, tro mig Gå o kolla runt på hans lunar.

Har själv tittat runt lite, o hittat inlägg han har skrivit hos andra som "jag råna ett gäng på 500 kr och tar de jag vill ha och sen drar jag där ifrån".. :hihi

Dufva

Guest
Åh nej, nu dissar någon sporthoj.com i deras gästbok. Man vågar väl inte skriva tillbaka för då åker man på så fett med stryk. :fatta!

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Anthrax skrev:
Vanish, tro mig Gå o kolla runt på hans lunar.

Har själv tittat runt lite, o hittat inlägg han har skrivit hos andra som "jag råna ett gäng på 500 kr och tar de jag vill ha och sen drar jag där ifrån".. :hihi

kan så vara men jag har sett några sidor förut ungefär samma princip och det var fake och detta verkar inte bättre. Godnatt!

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
undrar om man får vara med... söta små glin det där.. kanske man läser om nåt vådaskott om nån vecka då.... :kocko
men sjukt kul läsning... :rofl

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Ingen & alla...
olaking skrev:
Inlägg 1.
sveas_gud - 22:a december 2003 Mån 22 dec 2003 13:45
hej enu en dag i livet jag heter johan kjellen och har blivit hotad av EN LIGA SOM DET INEHOLLER 250 MEDLEMAR I alla i ligan är ute efter mig de ska döda mig MEN SOM SAKT JAG är osså kriminel och ng bso rjag okan tinte sanmäla ldem imen gjag fixar vapen så det kommer bli blodig fihgt

inlägg 2.
nu är jag på gårn och planerar en stöt vad det är kan jag inte säga på lunar men ha det bra och skriv gb

Inlägg 3.
mitt liv jag bor i en villa på lövnäs min far jobbar jämt han har typ inte tid med mig min mor bryr sig typ inte om mig jag super då och då min far säger till sina polare att jag röker super snusar och är en stor bortsil visst kanske jag är så men jag gillar inte hans stil med vad han säger och min fars fru är värst om det är någon som kan döda henne så skulle jag betala den personen 50 tusen

:rofl :rofl

Ps: klaga inte på att jag har lunar :tuttar

Vilka korkar, det jobbiga är ju att man inte blir allt för förvånad över att de existerar...

Skolan kanske inte var så dum ändå.. :3freak

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...