olaking skrev:gick in på grabbens dagbok, läs och begrunda
Performance skrev:Vad heter han på lunar? Vill också läsa!
Vanish skrev:eller så kan det va någon idiot som har tagit bilder på måfå och gjort upp allt det hela och stackarna på bilderna blir tagna på allvar, jag tror definitivt inte den är sann o de på bilderna lär ju inte ha ett skvatt med det sär skiten att göra. Vanliga privatbilder är hur lätt som helst att få tag på på nätet..fake!
Anthrax skrev:Vanish, tro mig Gå o kolla runt på hans lunar.
Har själv tittat runt lite, o hittat inlägg han har skrivit hos andra som "jag råna ett gäng på 500 kr och tar de jag vill ha och sen drar jag där ifrån"..
Hahahhaabagerah skrev:då ringer han pelle och kalle från 5c, så får vi lägga benen på ryggen
Jja, elelr ny börjare?Silwer skrev:tänk å få va topp medlem där ändå........
Silwer skrev:tänk å få va topp medlem där ändå........
olaking skrev:Inlägg 1.
sveas_gud - 22:a december 2003 Mån 22 dec 2003 13:45
hej enu en dag i livet jag heter johan kjellen och har blivit hotad av EN LIGA SOM DET INEHOLLER 250 MEDLEMAR I alla i ligan är ute efter mig de ska döda mig MEN SOM SAKT JAG är osså kriminel och ng bso rjag okan tinte sanmäla ldem imen gjag fixar vapen så det kommer bli blodig fihgt
inlägg 2.
nu är jag på gårn och planerar en stöt vad det är kan jag inte säga på lunar men ha det bra och skriv gb
Inlägg 3.
mitt liv jag bor i en villa på lövnäs min far jobbar jämt han har typ inte tid med mig min mor bryr sig typ inte om mig jag super då och då min far säger till sina polare att jag röker super snusar och är en stor bortsil visst kanske jag är så men jag gillar inte hans stil med vad han säger och min fars fru är värst om det är någon som kan döda henne så skulle jag betala den personen 50 tusen
Ps: klaga inte på att jag har lunar
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |