Hårdaste grabbarna på internet

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
HERREGUD VA GAY!!
Detta tar priset, är det ironi ( vilket jag tvivlar på ) så är det hög klass.
Men killar i detta "gänget" lär juh inte precis få phett med respekt!
Vad jag hoppas är att lirare som dessa dyker på ngn som det klickar ordentligt för, så att dom får sig ett ordentligt kok stryk.
Nä, inför aga och skamvrå i plugget igen så får dom se på respekt.
Eller varför inte spöstraff.

//Tobbe
( ska jag vara rädd nu? :arsele :D )
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
fjortiskalas.jpg
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
:rofl :rofl :rofl

Och folk undrar varför Gud aldrig lyssnar på människorna :lol
Den sidan läggs i facket: Favoriter.
Ska det göras en "Fan- Visit" så är jag med, måste träffa dessa "män" i verkligheten! :yoparty
 

luka

Vaddå trasigt!? Jag har inte gjort nåt!
Gick med
4 Jan 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX750F -95 hybRid
HAHAHAHAHA Klockren ju! Visar precis hur smarta dagens glin e ju! Hoppas dom åker på stryk så kanske dom fattar ett och annat!
 

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Ort
Bushen
Hoj
Honda VTR1000F -06
Ursäkta om man svär, men hur i helvete kan man vara så humorbefriad att man inte förstår att hela sidan är ett enda stort skämt? JA det är ironi!
Det verkar som att skämt måste innehålla antingen blondiner eller Bellman för att sporthojarna här ska förstå dem. Geez...
 

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jakobstad, Finland
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Det tragiska med såna där typer är ju att dom en vacker dag tappar det där sista gnuttan av förstånd å skjuter en dörrvakt + X-antal personer till som råkar stå där. Samhället behöver definitivt inte fler personer som tror att rädsla = respekt! Respekt förtjänar man, inte skrämmer sig till. Förhoppningsvis så växer dom upp å för lite vett i skallen FÖRE dom har livet av nån.

edit//Och om det ska föreställa humor så va det inte kul, för det FINNS ju sådana puckon!
 
Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Neanderthalaren skrev:
Ursäkta om man svär, men hur i helvete kan man vara så humorbefriad att man inte förstår att hela sidan är ett enda stort skämt? JA det är ironi!
Det verkar som att skämt måste innehålla antingen blondiner eller Bellman för att sporthojarna här ska förstå dem. Geez...
Vaknat på fel sida? Klart det kan va ett skämt, men i så fall blir det ju bara ännu roligare. "Fjortisgangsters" finns tyvärr gott om.
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
luka skrev:
HAHAHAHAHA Klockren ju! Visar precis hur smarta dagens glin e ju! Hoppas dom åker på stryk så kanske dom fattar ett och annat!


Precis!! Klokt! Problemet med ungar som som vill slåss och få respekt är att de har fått för lite stryk.
Fick de bara stryk skulle de fatta ett och annat!
Du vill använda själva problemet och tror att det är lösningen, pucko

Ingen medkänsla alls med trasiga småglin? Inte någon här inne som tycker att dessa ungar är tragiska och att det kanske vore bra om någon tog sig an dem?


/hising
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nurse Ratched skrev:
Precis!! Klokt! Problemet med ungar som som vill slåss och få respekt är att de har fått för lite stryk.
Fick de bara stryk skulle de fatta ett och annat!
Du vill använda själva problemet och tror att det är lösningen, pucko

Ingen medkänsla alls med trasiga småglin? Inte någon här inne som tycker att dessa ungar är tragiska och att det kanske vore bra om någon tog sig an dem?


/hising
Kan hålla med om att det är tragik på hög nivå! Förmodligen har killarna fått stryk av föräldrarna, eller för lite uppmärksamhet. Snedvriden uppfattning om vad respekt är har dom iaf.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Neanderthalaren skrev:
Ursäkta om man svär, men hur i helvete kan man vara så humorbefriad att man inte förstår att hela sidan är ett enda stort skämt? JA det är ironi!
Det verkar som att skämt måste innehålla antingen blondiner eller Bellman för att sporthojarna här ska förstå dem. Geez...
Vad gör dig så säker på att det är ett skämt?
 

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Numera Linköpejng
Hoj
cbr600
Lång mening... :hihi (har inte läst igenom hela tråden så någon annan kanske har hunnit före.)

"varför vi har denna sida är för att det finns folk som gillar och slås men alla tycker att de är dumma för det men här förstår vi er har ni problem någon stans så kan ni kontakta mig så kan jag kolla och jag har någon medlem som bor nära er som kan hjälpa er detta är inte någon sida som massa töntar är i jag bedömer om ni är en av oss eller och ni vill bli en av oss om jag har problem någon gång så går jag hem och peppar upp mig och sen nästa dag så går jag och dizzar ungjäveln och va inte rädd för och misshandla för det enda som kan hända är att era föräldrar tar upp ett möte med deras och då säger du att de har varit duma mot dig och sen kommer det ut ett fet rykte att du misshandla en och så har du fet respekt och om du blir medlem här lär vi dig hur du ska va det kom fram 5st till mig och de hade gjort ut att de skulle spöa mig men jag såg cool ut jag rubba inte en min och såg ut att gå in i en fight direkt de blev rädda även om de va 5st och och de skulle bli en fight lär vi dig hur du ska slåss så du skulle kunna dizza dem alla."
 

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Aprilia rsv
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, han är ju för j***a patetisk.
Att våldet mellan barn har ökat och blivit grövre är dock ett sorligt faktum.

Jag hoppas att detta är ett skämt annars är det nog många små 11-åringar som drabbas av töntens hävdabehov.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top