SENSEI skrev:Topphastighet på en kina.. tja.. Med rätt drevning.. ca75 skulle jag kunna tänka mig.. Men en ångvält axar ifrån den en dålig dag...
Under 3000 kr får du en kul leksak för inomhusbana. Sen är det till att fixa hårdare kopplingsfjädrar, samt en bättre pipa så kommer du få sån fart i kinan att de bli riktigt skoj...
Visst som meli nämt "någon gång" så går det inte att jämföra med en riktig minimoto. Men kör man som några av oss gör och vill prova på så är det helt ok till "inga pengar"... Sen är det ju kul att ta fram dremeln och fila och putsa för att få upp lite mer fart i den sura 2taktarn...
CarMan skrev:hojarna för 3000:- är tyver inte så mycke att ha, dom går inte att svänga så bra med & dom går mycket sakta. Om du sjänger ut 2000:- på trim så går den fortfarande bra mycke saktare än vad 5000:- hojarna gör.
dock tycker jag att 5000:- hojarna är prisvärda, men jag skule ändå överväga att höpa en beggnad riktig för 15 000:-
CarMan skrev:nä du har inte läst !!!
jag skrev (ska skriva med stora bokstäver om ni har svårt att läsa dom små)
JAG TYCKER INTE ATT KINA HOJARNA FÖR 3000:- ÄR PRISVÄRDA.
JAG TYCKER ATT KINA HOJARNA FÖR 5000:- ÄR PRISVÄRDA.
En luftkyld kina kostar ny ca 2500 jmf med Vätskekyld 5500 CarMan hur står det till med matten???
Som sagt CarMan.. Läs och förstå vad du läser....
PS Gör som svampe.. Lovar detta är mitt sista ord om saken.
Last edited: