team toker
Gudomlig sporthojare
nähä men nu gör duSen visste jag inte att de fanns höjningskit,
nähä men nu gör duSen visste jag inte att de fanns höjningskit,
På detta firat är vi trevliga mot varandra passar inte det herrn att alla har olika åsikter här så stanna på det forumet du kom ifrån?.Vadå varför? För att jag vill! va bryr de dig? svara på min fråga eller låt bli! Jag är inte intresserad av att förklara mig VARFÖR jag ska göra en sak som du inte ha ett smack med att göra! Sen visste jag inte att de fanns höjningskit, men de spelar ingen roll för jag vill göra de ordentligt med riktiga dämpare, inget höjningskit.
Ibland kan det vara av intresse att veta om ändringen bara är av estetiska skäl eller om det finns någon önskad praktisk effekt. Klarar du inte att ta emot en enkel fråga utan att känna dig påhoppad och gå i försvar så kanske du ska fundera på att justera medicineringen.Vadå varför? För att jag vill! va bryr de dig? svara på min fråga eller låt bli! Jag är inte intresserad av att förklara mig VARFÖR jag ska göra en sak som du inte ha ett smack med att göra! Sen visste jag inte att de fanns höjningskit, men de spelar ingen roll för jag vill göra de ordentligt med riktiga dämpare, inget höjningskit.
Ja, här diskuteras mest Vespa och nybörjarhojar nuförtidenBättre å fråga på ett Harleyforum.
Min rem är mycket mer spänd en kedja.
Den ska tydligen vara så enligt experter.
Min andra remjohan. Hade en gul Volvo 66 för länge sen.
Nåja, vi pratar faktiskt om scooters av andra märken också.Ja, här diskuteras mest Vespa och nybörjarhojar nuförtiden
Ja, bedrövligt är det.Nåja, vi pratar faktiskt om scooters av andra märken också.
Då är ju svaret på din fråga, ja, jag har en perfekt lösning, men varför ska jag berätta det för dig?!Vadå varför? För att jag vill! va bryr de dig? svara på min fråga eller låt bli! Jag är inte intresserad av att förklara mig VARFÖR jag ska göra en sak som du inte ha ett smack med att göra! Sen visste jag inte att de fanns höjningskit, men de spelar ingen roll för jag vill göra de ordentligt med riktiga dämpare, inget höjningskit.
Är det Delboys nya HD-räcer som inspirerat?Hej,
jag vill höja motorcykeln bak (en hd sportster), men man måste kanske höja den fram också?
för att höja, räcker de med att köpa nya dämpare bak eller är det fler saker som styr höjden? Hur är det fram, om jag inte vill köpa en ny graffel, finns de någon höjningssats?
Jag vet inte vad "the bastard" har gjort med den, bara hur uselt det ärär det denna du menar ?
den är ju inte höjd i fjädringen, det ju en annan bakskärm
man måste ju vara blind för att inte se det
" Caféracer" - clipon, bellypan, minimala skärmar (för att vara HD)Jag vet inte vad "the bastard" har gjort med den, bara hur uselt det är
Stirrade mig inte blind på bakskärmen då jag är ointressad men tänkte det var ju en sportster
Här är fisktråden iallafall:Det var länge sedan någon tappade bort en katt, borrade sönder en foppatoffla eller hade en sjukt stor fisk som åt falukorv.
Edit:
Vill minnas att frågeställningen var om det bara var att köpa en likadan katt så flickvännen som man var kattvakt åt inte märkte nåt.
ursäkta lite missförstånd, det var absolut inte dej som jag menade var blind, det var tråd startaren jag tänkte på.Jag vet inte vad "the bastard" har gjort med den, bara hur uselt det är
Stirrade mig inte blind på bakskärmen då jag är ointressad men tänkte det var ju en sportster
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|