Du skulle bara ana vad man får se, mycket händiga pappor med moppescootrar framförallt. Hojarna är mer misskötta bara och de som har servat själva har ju just bara bytt olja och filter och inget mer. Knarrande kopplingshandtag, rostig kopplingsvajer, bromsvätska som är helt svart och har börjat förena sig med aluminiumet i ok och handtag osv.. Kedjor som är så slitna så man kan kränga av dom för hand och det ibland på sporthojar.
Jag tycker folk kan serva själva om man vet vad man håller på med, de som bara gnäller och enbart byter olja kan få fortsätta och göra det men kom inte till en verkstad när något mer går snett för de är ju så dååliga i deras ögon..
Jag försöker som sagt se det från båda sidorna. Med det inte sagt att jag försvarar saker som sitter löst, det får bara inte hända.
Jag tycker folk kan serva själva om man vet vad man håller på med, de som bara gnäller och enbart byter olja kan få fortsätta och göra det men kom inte till en verkstad när något mer går snett för de är ju så dååliga i deras ögon..
Jag försöker som sagt se det från båda sidorna. Med det inte sagt att jag försvarar saker som sitter löst, det får bara inte hända.